30-10-2019 09:31
Nie jestem pracownikiem Banku . Tylko klientem, który przeszedł tę ścieżkę kredytową dosłownie miesiąc temu.
Też miałem podobne wątpliwości i wszystko rozwiał projekt Umowy, który brzmi "8.1. Bank nie pobiera prowizji za przedterminową częściową lub całkowitą spłatę kredytu.". Taki zapis w Umowie jest dla mnie nadrzędny nad jakiekolwiek zmiany w Regulaminach czy TOiP.
Według mnie okres od 2017 nie jest to opisany, bo jeśli Bank dostosował się w 100% do zaleceń Ustawy o Kredycie Hipotecznym z 22.07.2017 i nie wskazał opłaty za przedterminową spłatę (w maksymalnie pierwszych trzech latach zobowiązania kredytowego) to nie ma takiej opłaty i umieszcza tylko taki zapis w Umowie o Kredyt Hipoteczny bezpośrednio jako potwierdzenie takiego stanu prawnego.
30-10-2019 10:03
Ups , sorry.
Ale w takim razie tym bardziej dziękuję za informację.
25-02-2020 10:37
Dzień dobry, czy w 2020 na Waszej roadmapie produktowej/usługowej pojawia się wprowadzenie długo oczekiwanych zmian w systemie nadpłaty i automatycznego skrocenia czasu umowy, o co postuluje rzesza Waszych Klientów? Analizując sytuację przez doświadczenie, wyobrażam sobie, że pozwoliłoby to zaoszczędzić czas nie tylko Klientów (podnosząc user exp o milion punktów), ale i Waszych pracowników.
Pozdrawiam!
26-02-2020 21:36 | Edytowano: 26-02-2020 21:37
@Weissschwartz Cały czas wprowadzamy w Moim ING nowe funkcje i usprawnienia. Na ten moment nie mamy szczegółowych informacji w tym temacie. O wszystkich zmianach informujemy na bieżąco. Zachęcam Cię do śledzenia naszej oferty.
10-03-2020 09:08
Tak, śledzę jak szalony i dośledzić dobrych wieści się nie mogę
22-04-2020 10:56
Chciałabym nadpłacić kredyt i złożyć wniosek o skrócenie rat. Czy mogłabym prosić o więcej informacji na temat aneksu, który musze w tej sytuacji podpisać. Interesuje mnie przede wszystkim, czy okres spłaty zostanie skrócony w momencie złożenia wniosku, a na fizyczne podpisanie aneksu mam określony czas. Pytam, ponieważ w obecnej sytuacji zdrowotnej na świecie nie jestem w stanie udać się do placówki banku, żeby taki aneks podpisać osobiście. Ogromnym ustawieniem byłaby możliwość zrobienia tego online. Czy jest to w tej chwili w ofercie banku z uwagi na sytuacje?
Dziękuję za odpowiedz.
23-04-2020 11:06
@kasia5 Przyglądamy się wielu rozwiązaniom, które ułatwią, naszym klientom codzienne bankowanie 😊 Dziękuję, że podzieliłaś się z nami swoją sugestią w tej sprawie 💪
Aneks do umowy możesz podpisać tylko w naszym oddziale. Jeśli zamówisz aneks, nie później, niż na 3 miesiące, od wykonanej nadpłaty, nie naliczymy za niego prowizji. Opłata po upływie 3 miesięcy wyniesie 200 zł. Czas kredytowania skrócimy, po podpisaniu aneksu do umowy.
16-07-2020 09:46
Czy aneks do umowy można podpisać w dowolnej placówce ING?
17-07-2020 09:50
Tak, możesz podpisać dokument w dowolnym oddziale. Wcześniej powinieneś jednak umówić się na wizytę telefonicznie
14-09-2020 08:51
Po jakim czasie od podpisania w placówce aneksu powinnam widzieć zmianę w Moim ING?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024