30-10-2019 09:31
Nie jestem pracownikiem Banku
. Tylko klientem, który przeszedł tę ścieżkę kredytową dosłownie miesiąc temu.
Też miałem podobne wątpliwości i wszystko rozwiał projekt Umowy, który brzmi "8.1. Bank nie pobiera prowizji za przedterminową częściową lub całkowitą spłatę kredytu.". Taki zapis w Umowie jest dla mnie nadrzędny nad jakiekolwiek zmiany w Regulaminach czy TOiP.
Według mnie okres od 2017 nie jest to opisany, bo jeśli Bank dostosował się w 100% do zaleceń Ustawy o Kredycie Hipotecznym z 22.07.2017 i nie wskazał opłaty za przedterminową spłatę (w maksymalnie pierwszych trzech latach zobowiązania kredytowego) to nie ma takiej opłaty i umieszcza tylko taki zapis w Umowie o Kredyt Hipoteczny bezpośrednio jako potwierdzenie takiego stanu prawnego.
30-10-2019 10:03
Ups
, sorry.
Ale w takim razie tym bardziej dziękuję za informację.
25-02-2020 10:37
Dzień dobry, czy w 2020 na Waszej roadmapie produktowej/usługowej pojawia się wprowadzenie długo oczekiwanych zmian w systemie nadpłaty i automatycznego skrocenia czasu umowy, o co postuluje rzesza Waszych Klientów? Analizując sytuację przez doświadczenie, wyobrażam sobie, że pozwoliłoby to zaoszczędzić czas nie tylko Klientów (podnosząc user exp o milion punktów), ale i Waszych pracowników.
Pozdrawiam!
26-02-2020 21:36 | Edytowano: 26-02-2020 21:37
@Weissschwartz Cały czas wprowadzamy w Moim ING nowe funkcje i usprawnienia. Na ten moment nie mamy szczegółowych informacji w tym temacie. O wszystkich zmianach informujemy na bieżąco. Zachęcam Cię do śledzenia naszej oferty.
10-03-2020 09:08
Tak, śledzę jak szalony i dośledzić dobrych wieści się nie mogę ![]()
22-04-2020 10:56
Chciałabym nadpłacić kredyt i złożyć wniosek o skrócenie rat. Czy mogłabym prosić o więcej informacji na temat aneksu, który musze w tej sytuacji podpisać. Interesuje mnie przede wszystkim, czy okres spłaty zostanie skrócony w momencie złożenia wniosku, a na fizyczne podpisanie aneksu mam określony czas. Pytam, ponieważ w obecnej sytuacji zdrowotnej na świecie nie jestem w stanie udać się do placówki banku, żeby taki aneks podpisać osobiście. Ogromnym ustawieniem byłaby możliwość zrobienia tego online. Czy jest to w tej chwili w ofercie banku z uwagi na sytuacje?
Dziękuję za odpowiedz.
23-04-2020 11:06
@kasia5 Przyglądamy się wielu rozwiązaniom, które ułatwią, naszym klientom codzienne bankowanie 😊 Dziękuję, że podzieliłaś się z nami swoją sugestią w tej sprawie 💪
Aneks do umowy możesz podpisać tylko w naszym oddziale. Jeśli zamówisz aneks, nie później, niż na 3 miesiące, od wykonanej nadpłaty, nie naliczymy za niego prowizji. Opłata po upływie 3 miesięcy wyniesie 200 zł. Czas kredytowania skrócimy, po podpisaniu aneksu do umowy.
16-07-2020 09:46
Czy aneks do umowy można podpisać w dowolnej placówce ING?
17-07-2020 09:50
Tak, możesz podpisać dokument w dowolnym oddziale. Wcześniej powinieneś jednak umówić się na wizytę telefonicznie
14-09-2020 08:51
Po jakim czasie od podpisania w placówce aneksu powinnam widzieć zmianę w Moim ING?
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |