09-03-2023 14:09 | Edytowano: 09-03-2023 14:12
Nie mam wzoru pisma, czekam jeszcze 14 dni na wykonanie reklamacji bo tyle jest dozwolone wg prawa.
Moje oprocentowanie zmienia się dopiero w 2026 więc radzę działać nie czekając na innych.
24-03-2023 12:24
Odpowiedź banku na moją reklamację
Szanowny Panie,
dostosowujemy nasze systemy do tego, aby wydłużyć czas, w którym obowiązuje okresowo stała
stopa procentowa, o okres, na który zawieszamy spłatę Pana kredytu.
Po tym, jak to zrobimy, poinformujemy Pana o nowym okresie, w którym będzie obowiązywała
okresowo stała stopa procentowa.
11-04-2023 20:45
Cześć,
Czy coś ruszyło się w Twoim przypadku?
U mnie oczywiście warunki nie zostały automatycznie przedłużone, więc rozważam złożenie reklamacji.
Czy składałeś ją online, czy w oddziale?
20-04-2023 20:17
Cześć,
Nie w systemie dalej jest stara data. U mnie to koniec 2024 roku więc jeszcze sporo czasu.
W reklamacji bardziej chodziło mi o potwierdzenie, że okres jest przedłużony. Taką odpowiedź otrzymałem.
Jeżeli chciałbyś otrzymać np. odpowiedź Rzecznika Finansowego na reklamacje innych użytkowników to proszę
21-05-2023 23:48
23-05-2023 17:17
Pisałem reklamację do ING w sprawie braku przedłużenia warunków umowy dot. oprocentowania stałego pod na początku kwietnia. Nie uzyskałem odpowiedzi w terminie 30-dni, a czas na odpowiedź bank przedłużył sobie o kolejny miesiąc, argumentując powyższe "skomplikowaniem sprawy"
24-05-2023 10:21
Ja również wysłałem reklamację do ING, mają dać odpowiedź do 03.06.2023 - zobaczymy, co z tego wyniknie.
24-05-2023 19:33
25-05-2023 15:48
02-06-2023 11:05
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182