28-05-2024 11:57
Witam,
proszę o informację, jak mają się prezentowane na stronie czasy procesowe do czasów rzeczywistych.
29 marca złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny (po wcześniejszym sprawdzeniu zdolności, podobno mogliśmy wnioskować dużo więcej).
4 kwietnia status wniosku zmienił się na krok 2/6 - analiza. Pomijam już fakt, że co chwila musieliśmy dosyłać jakiś dokument, bo wiadomo, że każdy ma jakąś ważność i się przeterminowały.
22 maja - tak, po tych niby "N+21", które ostatecznie zamieniły się w jakieś 50... status zmienił się 6/6- decyzja. Operat wykonaliśmy na własną rękę, bo czekać na bank bez sensu skoro ma gdzieś swoich klientów, a znacznie by nam to opóźniło sprawę. Znowu coś przeterminowane... okej, od ręki, w ciągu godziny księgowe/ kadrowe stanęły na wysokości zadania, przesłaliśmy skany, osobiście do doradcy dostarczyłam oryginały. Tylko po co ?
Odpowiedzi z infolinii, czatów są te same- skontaktuj się z doradcą, który NIC NIE WIE, bo bank analizuje.
Czy ktoś ma podobną sytuację? Na starcie super info, mamy sporo więcej niż te wymagane 20% wkładu, możemy śmiało składać, sytuacja finansowa super, tylko co z tego?
PS. z doradcą się już kontaktowałam, bo większość odpowiedzi z banku to tylko taki komunikat.
28-05-2024 12:52
28-05-2024 12:59
Ja już nie wiem co odpowiadać naszym sprzedającym, kupujących moje mieszkanie tak samo o czym mam informować, skoro nikt nic nie wie.
Bardzo żałuję, że posłuchaliśmy doradcy i złożyliśmy wniosek w tym banku. Jak widać nie warto się sugerować podobno najlepszą ofertą, bo inne banki są minimalnie droższe, ale każdy jest w stanie wyrobić się z umowami itd.
29-05-2024 12:12
Drogie ING,
Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.
W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? Niby napisane, że zapewnia wsparcie podczas całego procesu kredytowego, a ponoć w rzeczywistości nikt nie udziela żadnej absolutnie informacji.
To gdzie leży prawda?
01-06-2024 11:30
01-06-2024 12:53
03-06-2024 16:01
05-06-2024 12:49
Coś ruszyło?? Ja czekam od 20.05 na decyzję ostateczną. Wniosek złożyłem 02.04.
05-06-2024 12:53
Tak, w piątek 31.05 dostałam odpowiedź od doradcy, że mam przyznany kredyt, ale co z tego..
w międzyczasie nasz kupujący (sprzedaję mieszkanie, żeby zakupić dom) zdążył się rozmyślić- nic dziwnego jeśli czeka kilka miesięcy i słyszy ode mnie to, co ja słyszałam od doradcy.
Także teraz bank czeka na nas... a ważność decyzji mam do końca sierpnia.
05-06-2024 14:18
A którego dnia został pobrany wniosek do decyzji ostatecznej? mój niby wczoraj. a decyzji brak?
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024