Odpowiedz

Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Ja w poniedziałek dostałem decyzję. Czekałem od 2 kwietnia. Podpisanie umowy w poniedziałek 17.06. Kiedy wypłacą kasę??? Czas pokaże 

Odpowiedz
0 Lajków
KamilOli92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
05-06-2024
Wiadomość 21 z 23 (677 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Po kolejnym tygodniu czekania (w sumie już prawie miesiąc od dosłania dokumentów) ING obudziło się z prośbą o nowe zaświadczenia od pracodawcy. Śmiech na sali. Potem pewnie znowu czekałby nas kolejny miesiąc czekania. Żal.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Roshena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
12-06-2024
Wiadomość 22 z 23 (524 wyświetleń)

Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Ja (wniosek złożony 28.04) w zeszłym tygodniu dostałem wstępną zgodę i od razu został zrobiony (i zaakceptowany) operat.

Teraz czekam na ostateczną decyzję - wniosek znowu wpadł w kolejkę oczekujących, tym razem na decyzję ostateczną. Warto zauważyć, że te daty podawane na stronie https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy (pomijając, że przerażające) są nie wiele warte. Mało, że nie zgadza się termin to jeszcze kolejka cały czas rośnie (miesiąc temu analiza wstępna była N+20, teraz jest N+25).

 

Jeżeli ktoś dopiero składa wniosek, to radzę policzyć sobie te wszystkie N+ i oszacować ile to dni (to są dni robocze!), Samo czekanie w różnych kolejkach obecnie to 41 dni czyli dwa miesiące! A jeszcze lubią cofać dokumenty do uzupełnienia.

Odpowiedz
0 Lajków
wojtkow
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-06-2024
Wiadomość 23 z 23 (80 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt w rachunku bieżącym a zmiana właścicielska

Chcielibyśmy pomóc, natomiast przez forum nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni...

01-07-2024
Re.: Wysłałem oświadczenie KYC, ale ING zablokował moje konto

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca ...

01-07-2024
Re.: Brak loginu do konta w umowie

Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.

01-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy