Ten bank to jest żart. My będziemy rezygnować, nie tak to miało wyglądać. Planowaliśmy przenieść się tutaj z innego banku ale po tej sytuacji z wnioskiem to raczej marne szanse na to. Lepiej zapłacić ciut więcej niż czekać miesiącami. To są jawne kpiny z klientów!
Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.
W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? Niby napisane, że zapewnia wsparcie podczas całego procesu kredytowego, a ponoć w rzeczywistości nikt nie udziela żadnej absolutnie informacji.
Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.
W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? Niby napisane, że zapewnia wsparcie podczas całego procesu kredytowego, a ponoć w rzeczywistości nikt nie udziela żadnej absolutnie informacji.
U nas dokładnie to samo. Zero informacji, doradcy nie są w stanie niczego się dowiedzieć z centrali, bo ta jej nie udziela.
Zachęcić ofertą, a potem zostawić na pastwę losu.
Z tego co widzę, to zaraz nam się zaświadczenia i dokumenty przeterminują i będzie trzeba składać jeszcze raz, a wtedy wnioski ponoć wracają na początek kolejki i tak w nieskończoność.
To jest bardzo ciekawe, ponieważ z tego co mi wiadomo to teraz nawet doradca/pośrednik nie jest w stanie uzyskać ŻADNEJ informacji od ING na jakim etapie jest wniosek. Ma wgląd taki jak klient, czyli strona internetowa plus numer wniosku i czekaj z popcornem jak w kinie...
To są jakieś żarty, że nie jest się w stanie nic dowiedzieć, kompletnie nic od nikogo.