15-05-2024 11:56
16-05-2024 12:13
Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, prosimy skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś, żeby dopytać o szczegóły.
28-05-2024 12:49
To jest bardzo ciekawe, ponieważ z tego co mi wiadomo to teraz nawet doradca/pośrednik nie jest w stanie uzyskać ŻADNEJ informacji od ING na jakim etapie jest wniosek. Ma wgląd taki jak klient, czyli strona internetowa plus numer wniosku i czekaj z popcornem jak w kinie...
To są jakieś żarty, że nie jest się w stanie nic dowiedzieć, kompletnie nic od nikogo.
Czcze gadanie, żeby kontaktować się z doradcą/pośrednikiem. Oni nie dostają żadnych informacji! ŻADNYCH!!!!!!!!
W innych bankach to jakoś idzie sprawnie, a tutaj wielka tajemnica. Ta najlepsza oferta to chyba tylko marketingowa zagrywka. Bo pod kątem podejścia do klienta to strzał w kolano.
Czas zmienić bank.
29-05-2024 07:52
Po co kontaktować się z doradcą, skoro oni sami nic nie wiedzą, bo czekają na odpowiedź banku ?
I to nie tydzień czy dwa, ale ponad miesiąc.. w moim przypadku zaraz wybije dwa miesiące.
Czy bank w ogóle bierze to pod uwagę, że podaje jakieś terminy czasu oczekiwania, ludzie podpisują umowy przedwstępne itd. po czym jedyna odpowiedź to "zakorkowana platforma"... to samo mamy mówić u notariuszy ?
29-05-2024 12:11
Drogie ING,
Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.
W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? Niby napisane, że zapewnia wsparcie podczas całego procesu kredytowego, a ponoć w rzeczywistości nikt nie udziela żadnej absolutnie informacji.
To gdzie leży prawda?
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |