Odpowiedz

Czas oczekiwania

Jestem po prostu wściekła. Czekam na decyzję od końcówki marca i dalej mam status 5/6. Terminy już gonią i stres ogromny. Ile czeka się na podpisanie umowy po dostaniu decyzji pozytywnej i po jakim czasie wpływają pieniądze na konto po podpisaniu decyzji na konto? Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
Majwi123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-05-2024
Wiadomość 1 z 5 (2 207 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania

Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, prosimy skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś, żeby dopytać o szczegóły.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
575
123
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (2 078 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania

To jest bardzo ciekawe, ponieważ z tego co mi wiadomo to teraz nawet doradca/pośrednik nie jest w stanie uzyskać ŻADNEJ informacji od ING na jakim etapie jest wniosek. Ma wgląd taki jak klient, czyli strona internetowa plus numer wniosku i czekaj z popcornem jak w kinie...

 

To są jakieś żarty, że nie jest się w stanie nic dowiedzieć, kompletnie nic od nikogo.

 

Czcze gadanie, żeby kontaktować się z doradcą/pośrednikiem. Oni nie dostają żadnych informacji! ŻADNYCH!!!!!!!!

 

W innych bankach to jakoś idzie sprawnie, a tutaj wielka tajemnica. Ta najlepsza oferta to chyba tylko marketingowa zagrywka. Bo pod kątem podejścia do klienta to strzał w kolano.


Czas zmienić bank.

tomekk87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
28-05-2024
Wiadomość 3 z 5 (1 637 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania

Po co kontaktować się z doradcą, skoro oni sami nic nie wiedzą, bo czekają na odpowiedź banku ? 

I to nie tydzień czy dwa, ale ponad miesiąc.. w moim przypadku zaraz wybije dwa miesiące. 

 

Czy bank w ogóle bierze to pod uwagę, że podaje jakieś terminy czasu oczekiwania, ludzie podpisują umowy przedwstępne itd. po czym jedyna odpowiedź to "zakorkowana platforma"... to samo mamy mówić u notariuszy ? 

Ewa4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
5
28-05-2024
Wiadomość 4 z 5 (1 560 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania

Drogie ING,

 

Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.

 

W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? Niby napisane, że zapewnia wsparcie podczas całego procesu kredytowego, a ponoć w rzeczywistości nikt nie udziela żadnej absolutnie informacji.

 

To gdzie leży prawda?

Odpowiedz
0 Lajków
tomekk87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
28-05-2024
Wiadomość 5 z 5 (1 517 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: powiadomienia na iPhonie

Nie mamy możliwości wyłączenia konkretnych powiadomień. Zgłoszę taką sugestię do odpowiedniego zespołu.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy