15-05-2024 11:56
16-05-2024 12:13
Tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, prosimy skontaktuj się z doradcą, z którym go składałaś, żeby dopytać o szczegóły.
28-05-2024 12:49
To jest bardzo ciekawe, ponieważ z tego co mi wiadomo to teraz nawet doradca/pośrednik nie jest w stanie uzyskać ŻADNEJ informacji od ING na jakim etapie jest wniosek. Ma wgląd taki jak klient, czyli strona internetowa plus numer wniosku i czekaj z popcornem jak w kinie...
To są jakieś żarty, że nie jest się w stanie nic dowiedzieć, kompletnie nic od nikogo.
Czcze gadanie, żeby kontaktować się z doradcą/pośrednikiem. Oni nie dostają żadnych informacji! ŻADNYCH!!!!!!!!
W innych bankach to jakoś idzie sprawnie, a tutaj wielka tajemnica. Ta najlepsza oferta to chyba tylko marketingowa zagrywka. Bo pod kątem podejścia do klienta to strzał w kolano.
Czas zmienić bank.
29-05-2024 07:52
Po co kontaktować się z doradcą, skoro oni sami nic nie wiedzą, bo czekają na odpowiedź banku ?
I to nie tydzień czy dwa, ale ponad miesiąc.. w moim przypadku zaraz wybije dwa miesiące.
Czy bank w ogóle bierze to pod uwagę, że podaje jakieś terminy czasu oczekiwania, ludzie podpisują umowy przedwstępne itd. po czym jedyna odpowiedź to "zakorkowana platforma"... to samo mamy mówić u notariuszy ?
29-05-2024 12:11
Drogie ING,
Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.
W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? Niby napisane, że zapewnia wsparcie podczas całego procesu kredytowego, a ponoć w rzeczywistości nikt nie udziela żadnej absolutnie informacji.
To gdzie leży prawda?
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co
... 23-03-2025Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.
23-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |