Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, a każdy rozpatrujemy indywidualnie. Informacje o wniosku może Ci jedynie przekazać opiekun Twojego wniosku..



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 11 z 13 (2 007 wyświetleń)

Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Problem w tym, że Wasi analitycy w ogóle niewiele są w stanie rozpatrzeć.

Aktualizacja statusu naszego wniosku - po reklamacji na infolinii (na którą odpowiedź dostałam dzień później, więc ekspresowo) wniosek w dniu uzyskania odpowiedzi na reklamację zmienił status na "podejmujemy decyzję". Według czasów procesowych decyzja powinna być dzisiaj. Co dostaliśmy zamiast decyzji? Informację od analityka, że UWAGA UWAGA - nasz deweloper według szanownego analityka nie jest deweloperem i że bank nie wypłaci przez to środków przed aktem notarialnym (czyli zgodnie z zapisami w umowie przedwstępnej). Cyrk na kółkach, milion telefonów, zabawa w odkręcanie, potwierdzenia z CEIDG o rodzaju prowadzonej przez dewelopera działalności i oczywiście... do podpisania kolejne bzdurne oświadczenie, że 21 dni na podjęcie decyzji biegnie od nowa. Wszystko przez to, że analitykowi czegoś nie chciało się sprawdzić.

Analityk się pomylił? Winę i tak ponosi klient. Żenada, dno i tony mułu.
Odpowiedz
0 Lajków
sanwila
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
07-09-2021
Wiadomość 12 z 13 (1 871 wyświetleń)

Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Z tego, co piszesz, rzeczywiście nie wygląda to dobrze. Chciałabym, żebyś jak najszybciej otrzymała decyzję w swojej sprawie, ale tutaj niczego nie możemy sprawdzić. Proszę, żebyś była w kontakcie ze swoim specjalistą. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
177
41
23-04-2018
Wiadomość 13 z 13 (1 796 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy