Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, a każdy rozpatrujemy indywidualnie. Informacje o wniosku może Ci jedynie przekazać opiekun Twojego wniosku..



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
453
84
18-01-2021
Wiadomość 11 z 13 (2 383 wyświetleń)

Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Problem w tym, że Wasi analitycy w ogóle niewiele są w stanie rozpatrzeć.

Aktualizacja statusu naszego wniosku - po reklamacji na infolinii (na którą odpowiedź dostałam dzień później, więc ekspresowo) wniosek w dniu uzyskania odpowiedzi na reklamację zmienił status na "podejmujemy decyzję". Według czasów procesowych decyzja powinna być dzisiaj. Co dostaliśmy zamiast decyzji? Informację od analityka, że UWAGA UWAGA - nasz deweloper według szanownego analityka nie jest deweloperem i że bank nie wypłaci przez to środków przed aktem notarialnym (czyli zgodnie z zapisami w umowie przedwstępnej). Cyrk na kółkach, milion telefonów, zabawa w odkręcanie, potwierdzenia z CEIDG o rodzaju prowadzonej przez dewelopera działalności i oczywiście... do podpisania kolejne bzdurne oświadczenie, że 21 dni na podjęcie decyzji biegnie od nowa. Wszystko przez to, że analitykowi czegoś nie chciało się sprawdzić.

Analityk się pomylił? Winę i tak ponosi klient. Żenada, dno i tony mułu.
Odpowiedz
0 Lajków
sanwila
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
07-09-2021
Wiadomość 12 z 13 (2 247 wyświetleń)

Re: Re.: 55 dni i brak decyzji wstępnej

Z tego, co piszesz, rzeczywiście nie wygląda to dobrze. Chciałabym, żebyś jak najszybciej otrzymała decyzję w swojej sprawie, ale tutaj niczego nie możemy sprawdzić. Proszę, żebyś była w kontakcie ze swoim specjalistą. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 13 z 13 (2 172 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy