09-09-2021 19:24
Niestety tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego wniosku, a każdy rozpatrujemy indywidualnie. Informacje o wniosku może Ci jedynie przekazać opiekun Twojego wniosku..
15-09-2021 19:05
16-09-2021 19:14
Z tego, co piszesz, rzeczywiście nie wygląda to dobrze. Chciałabym, żebyś jak najszybciej otrzymała decyzję w swojej sprawie, ale tutaj niczego nie możemy sprawdzić. Proszę, żebyś była w kontakcie ze swoim specjalistą.
Nowego odbiorcę dodasz albo po wykonaniu przelewu, na ekranie z potwierdzeniem jego zrealizowania. Albo przez zakładkę Usługi.
Mając dodanego odbiorcę, w przyszłości, kiedy będziesz chciał zlecić do
... 26-03-2023Ja mam cały czas ten sam komunikat o dwóch dniach roboczych i jest to chyba związane z wakacjami kredytowymi - ja mam zawieszone raty na marzec i kwiecień. W maju będę próbował nadpłacać i skracać okr
... 24-03-2023Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam wglądu do Twojego konta. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat zajęć egzekucyjnych czynny jest w dni ro
... 24-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
55 | |
22 | |
11 | |
10 | |
10 |