Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

[ Edytowane ]

Wczoraj zablokowano mi konto bankowe w ING. Dzwoniłem na infolinię dwukrotnie i co jest absolutnym szczytem wszystkiego - na infolinii konsultanci dokładnie nie wiedzą za co zablokowano mi konto. 


Podejrzewam, że chodzi o wpływ 1860,95zł. Zakupiłem na Allegro telefon iPhone 14, zapłaciłem za niego z mojego drugiego konta w PKO Banku Polskim, jednak telefon - co niestety sprawdziłem po zapłacie - okazał się być niezgodny z umową ze Sprzedającym. Sprzedający wobec tego poprosił mnie o numer konta do zwrotu. Zapytałem Sprzedającego, w jakim banku posiada konto - odpowiedział, że w ING, zatem - aby zwrot odbył się szybciej - podałem mu swój numer konta w ING. Otrzymałem zatem zwrot 1860,95zł na konto w ING i cyk blokada.

 

Mam konta w bankach od przeszło 10 lat i nigdy nie spotkała mnie taka sytuacja, że nie mogę korzystać ze swoich środków - ani nie jest możliwy przelew,
ani BLIK, ani wypłata gotówki, a teraz mamy weekend i nie będę mógł - przez nadgorliwych pracowników ING i praktyki tego banku - korzystać z konta.
Nie rozumiem dlaczego w ten sposób bank traci czas zarówno mnie jak i sobie, bo w tej sprawie musiałem dzwonić na infolinie, załączać dokumenty do reklamacji, co jest stratą czasu dla mnie i dla banku. 

 

Co więcej, używam tego konta do płacenia za jedzenie i miesięczne wpływy na to konto wynoszą ~1500zł, a potraktowano mnie jak jakiegoś przestępcę. Przecież to jest skandal i groteska. 


Zastanawiam się, czy po rozwiązaniu sprawy nie wypowiedzieć ING umowy, a praktyki banku ING opisać - jak powyżej -w Internecie i w odpowiednich serwisach, które są poczytne przez duże rzesze Internautów.

 

Złożyłem również skargę na bank w https://rf.gov.pl/

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-05-2024
Wiadomość 1 z 16 (10 715 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno tutaj się do niej odnieść, dlatego skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji na dole.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 16 (10 704 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Już się kontaktowałem - dwukrotnie z czatem i dwukrotnie na infolinii. 4 pracowników Waszego banku nie wie dlaczego została nałożone blokada i każą czekać do 30 dni na Jaśnie Państwa odpowiedź w tej sprawie.

 

Do 30 dni mam zablokowane środki i nie mogę z nich korzystać, bo jakiś pracownik ING był chyba pijany albo zbyt nadgorliwy i się nudził - albo jedno i drugie i trzecie. 

 

Prośba o przelanie środków na konto w innym banku również została odrzucona.

 

To są Wasze praktyki. Niech Internet czyta i niech Internet wie. 

 

Przykro Wam to jedyne co usłyszałem od Was w tej sprawie. Poza tym - zero konkretów i zero ludzkich informacji oraz działań. 

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-05-2024
Wiadomość 3 z 16 (10 676 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jeśli zgłosiłeś reklamację, przekaż tutaj jej numer. Prześlę go do działu reklamacyjnego, prosząc o szybkie wyjaśnienie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 4 z 16 (10 673 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jest to zgłoszenie numer 111602/052024

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-05-2024
Wiadomość 5 z 16 (10 663 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 6 z 16 (10 650 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję, mam nadzieję, że coś się ruszy. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-05-2024
Wiadomość 7 z 16 (10 647 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 8 z 16 (9 220 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 9 z 16 (9 212 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 10 z 16 (9 207 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rozliczenie dywidendy z etf

Witam.. W 2024r otrzymałem dywidendę z etfsp500 w walucie euro. Czy od tej dywidendy był pobrany podatek u źródła, jeśli tak to w jakiej wysokości?

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy