Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jakiś powód blokady został podany?

Może chodzi o Urząd Skarbowy. Od jakiegoś czasu coraz częściej słyszę o nagłym zablokowaniu konta w różnych bankach.

Odpowiedz
0 Lajków
Faraon24
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
5
30-12-2019
Wiadomość 11 z 16 (1 571 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Ile czekałeś na odblokowanie konta,??oświadczenie wysłane a dalej konto zablokowane
Odpowiedz
0 Lajków
Kinga2011
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-08-2024
Wiadomość 12 z 16 (1 294 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Też mam taką sytuację zablokowali 800 plus bo brak deklaracji o dochodach.Wyslana deklaracja i dalej zablokowane masakra jakaś
Odpowiedz
0 Lajków
Kinga2011
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
17-08-2024
Wiadomość 13 z 16 (1 291 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.

Odpowiedz
0 Lajków
KINJUR3661
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-11-2024
Wiadomość 14 z 16 (713 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

@KINJUR3661 Prosimy, zadzwoń do nas na naszą infolinię32 357 00 69. Przez forum nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojego dostępu do bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
598
127
12-04-2017
Wiadomość 15 z 16 (650 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jutro idę do banku odblokować bankowosc
Odpowiedz
0 Lajków
KINJUR3661
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-11-2024
Wiadomość 16 z 16 (642 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy