O Basia12

Basia12
0 Polubień
0 Rozwiązań
5 Postów
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa
Myślałam że jesteście fajnym bankiem zmieniam zdanie o was serio sumienia nie macie tylko opłaty brać za konto potraficie a jak klient chce coś by szybko było to robicie co chcecie ciekawe jak by wam tak ktoś zrobił do działu bezpieczeństwa odblokujcie mi to konto
1
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa
22 wysłałam oświadczenie do dnia dzisiejszego mam dalej zablokowane konto jakaś kpina nawet nie wiem na jakim etapie to jest bo tylko pisze w trakcie analizy śmieszne to jest jako klient banku chyba mam prawo wiedzieć co zostało ustalone do teraz nic tylko napisać artykuł o tym
0
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa
Minęło 24 h od kad nie mogę wypłacić środków ani płacić kartą w sklepie jestem ciekawa jakby tak któremuś Panu z działu bezpieczeństwa zablokowano konto i zostawiono bez środków czy byli by zadowoleni
4
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki
0
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób
Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co
4
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎18-07-2024 13:14
Data ostatnich odwiedzin ‎25-07-2024 09:51
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 5
Posty, które lubię