Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Minęło 24 h od kad nie mogę wypłacić środków ani płacić kartą w sklepie jestem ciekawa jakby tak któremuś Panu z działu bezpieczeństwa zablokowano konto i zostawiono bez środków czy byli by zadowoleni
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 1 z 5 (1 305 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (1 219 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

22 wysłałam oświadczenie do dnia dzisiejszego mam dalej zablokowane konto jakaś kpina nawet nie wiem na jakim etapie to jest bo tylko pisze w trakcie analizy śmieszne to jest jako klient banku chyba mam prawo wiedzieć co zostało ustalone do teraz nic tylko napisać artykuł o tym
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 3 z 5 (1 057 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Myślałam że jesteście fajnym bankiem zmieniam zdanie o was serio sumienia nie macie tylko opłaty brać za konto potraficie a jak klient chce coś by szybko było to robicie co chcecie ciekawe jak by wam tak ktoś zrobił do działu bezpieczeństwa odblokujcie mi to konto
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 4 z 5 (996 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
334
65
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (893 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: WPŁATOMAT ,,ZJADŁ,, PIENIĄDZE

Witam u mnie to samo numer sprawy 109078/092024 zjadło 3790 zł potrzebuję pieniądze na rachunki od piątku nic się nie dzieje

16-09-2024
Re.: Koniec stałej stopy - nadpłata i nowe warunki

i drugie pytanie co w sytuacji kiedy bank złoży mi propozycje nowych warunków np w grudniu a ja w styczniu nadpłacę kolejną transzę? Czy nastąpi zmiana warunków? I pytanie 3 - korzystałem z wakacji kr...

16-09-2024
Zamknięcie rachunku bankowego

Po jakim czasie bank zamyka nieużywany rachunek bankowy?

16-09-2024