Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Minęło 24 h od kad nie mogę wypłacić środków ani płacić kartą w sklepie jestem ciekawa jakby tak któremuś Panu z działu bezpieczeństwa zablokowano konto i zostawiono bez środków czy byli by zadowoleni
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 1 z 5 (2 024 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (1 938 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

22 wysłałam oświadczenie do dnia dzisiejszego mam dalej zablokowane konto jakaś kpina nawet nie wiem na jakim etapie to jest bo tylko pisze w trakcie analizy śmieszne to jest jako klient banku chyba mam prawo wiedzieć co zostało ustalone do teraz nic tylko napisać artykuł o tym
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 3 z 5 (1 776 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Myślałam że jesteście fajnym bankiem zmieniam zdanie o was serio sumienia nie macie tylko opłaty brać za konto potraficie a jak klient chce coś by szybko było to robicie co chcecie ciekawe jak by wam tak ktoś zrobił do działu bezpieczeństwa odblokujcie mi to konto
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 4 z 5 (1 715 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (1 612 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa sejf

Witam, czy na głównym rachunku można wprowadzić usługę "Sejf" polegac ma na tym że można zablokować cześć dostępnych środków przed nadmiernymi wydatkami ( np srodki dostępne 5400 _ blokujemy w sejfie ...

22-01-2025
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Napisałam na chacie.Mamy kapitał zmienny co miesiąc inna kwota kapitału do spłaty.Cos koło 700 zł muszę wpłacić ,żeby 1 miesiąc nadpłacić

22-01-2025
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Spróbuj jutro dopłacić jakąś małą sumę np 20 zł i powinno się udać .Być może twoja ostatnia rata jest wyższa od pozostałych i system nie pozwala skrócić 

 

22-01-2025