Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

[ Edytowane ]

Wczoraj zablokowano mi konto bankowe w ING. Dzwoniłem na infolinię dwukrotnie i co jest absolutnym szczytem wszystkiego - na infolinii konsultanci dokładnie nie wiedzą za co zablokowano mi konto. 


Podejrzewam, że chodzi o wpływ 1860,95zł. Zakupiłem na Allegro telefon iPhone 14, zapłaciłem za niego z mojego drugiego konta w PKO Banku Polskim, jednak telefon - co niestety sprawdziłem po zapłacie - okazał się być niezgodny z umową ze Sprzedającym. Sprzedający wobec tego poprosił mnie o numer konta do zwrotu. Zapytałem Sprzedającego, w jakim banku posiada konto - odpowiedział, że w ING, zatem - aby zwrot odbył się szybciej - podałem mu swój numer konta w ING. Otrzymałem zatem zwrot 1860,95zł na konto w ING i cyk blokada.

 

Mam konta w bankach od przeszło 10 lat i nigdy nie spotkała mnie taka sytuacja, że nie mogę korzystać ze swoich środków - ani nie jest możliwy przelew,
ani BLIK, ani wypłata gotówki, a teraz mamy weekend i nie będę mógł - przez nadgorliwych pracowników ING i praktyki tego banku - korzystać z konta.
Nie rozumiem dlaczego w ten sposób bank traci czas zarówno mnie jak i sobie, bo w tej sprawie musiałem dzwonić na infolinie, załączać dokumenty do reklamacji, co jest stratą czasu dla mnie i dla banku. 

 

Co więcej, używam tego konta do płacenia za jedzenie i miesięczne wpływy na to konto wynoszą ~1500zł, a potraktowano mnie jak jakiegoś przestępcę. Przecież to jest skandal i groteska. 


Zastanawiam się, czy po rozwiązaniu sprawy nie wypowiedzieć ING umowy, a praktyki banku ING opisać - jak powyżej -w Internecie i w odpowiednich serwisach, które są poczytne przez duże rzesze Internautów.

 

Złożyłem również skargę na bank w https://rf.gov.pl/

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-05-2024
Wiadomość 1 z 13 (6 750 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno tutaj się do niej odnieść, dlatego skontaktuj się z naszym czatem, który znajdziesz po zalogowaniu się do aplikacji na dole.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 13 (6 739 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Już się kontaktowałem - dwukrotnie z czatem i dwukrotnie na infolinii. 4 pracowników Waszego banku nie wie dlaczego została nałożone blokada i każą czekać do 30 dni na Jaśnie Państwa odpowiedź w tej sprawie.

 

Do 30 dni mam zablokowane środki i nie mogę z nich korzystać, bo jakiś pracownik ING był chyba pijany albo zbyt nadgorliwy i się nudził - albo jedno i drugie i trzecie. 

 

Prośba o przelanie środków na konto w innym banku również została odrzucona.

 

To są Wasze praktyki. Niech Internet czyta i niech Internet wie. 

 

Przykro Wam to jedyne co usłyszałem od Was w tej sprawie. Poza tym - zero konkretów i zero ludzkich informacji oraz działań. 

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-05-2024
Wiadomość 3 z 13 (6 711 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jeśli zgłosiłeś reklamację, przekaż tutaj jej numer. Prześlę go do działu reklamacyjnego, prosząc o szybkie wyjaśnienie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 4 z 13 (6 708 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jest to zgłoszenie numer 111602/052024

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-05-2024
Wiadomość 5 z 13 (6 698 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 6 z 13 (6 685 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję, mam nadzieję, że coś się ruszy. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dpiescikowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
17-05-2024
Wiadomość 7 z 13 (6 682 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 8 z 13 (5 255 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 9 z 13 (5 247 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki
Odpowiedz
0 Lajków
Basia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
18-07-2024
Wiadomość 10 z 13 (5 242 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy