02-11-2020 16:29
03-11-2020 04:15
Sądzę, że to kwestia tego, że komornik "ściąga" pieniądze a nie bank. Gdyby robił to bank to aktualizacja była by na bieżąco.
Skontaktuj się ze swoim komornikiem bo to on komunikuje się z bankiem w sprawie zajęcia egzekucyjnego.
03-11-2020
19:33
– ostatnio edytowany
05-11-2020
22:28
przez
MartaK
@majako123Dane o zajęciu aktualizujemy na podstawie informacji, które otrzymujemy od organu egzekucyjnego.
Proszę skontaktuj się z naszym działem egzekucyjnym pod numerem 32 357 00 69.
Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 w soboty od 8:00 do 16:00
Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.
11-03-2025Witam,
szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.
Czy jest może na chwilę obecną jakiś
... 11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |