02-11-2020 16:29
03-11-2020 04:15
Sądzę, że to kwestia tego, że komornik "ściąga" pieniądze a nie bank. Gdyby robił to bank to aktualizacja była by na bieżąco.
Skontaktuj się ze swoim komornikiem bo to on komunikuje się z bankiem w sprawie zajęcia egzekucyjnego.
03-11-2020
19:33
– ostatnio edytowany
05-11-2020
22:28
przez
MartaK
@majako123Dane o zajęciu aktualizujemy na podstawie informacji, które otrzymujemy od organu egzekucyjnego.
Proszę skontaktuj się z naszym działem egzekucyjnym pod numerem 32 357 00 69.
Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 w soboty od 8:00 do 16:00
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |