Odpowiedz

Dostęp do konta wspólnoty

Witam

 

Na jednym forum dla zarządców wspólnot mieszkaniowych trafiłem na stwierdzenie, że każdy członek wspólnoty mieszkaniowej ma wgląd do rachunku bankowego, przy czym nie wymaga to żadnego udziału zarządu, a jedynie okazania w banku aktu notarialnego potwierdzającego własność lokalu we wspólnocie. Czy Wasz bank stosuje taką praktykę? I czy wówczas zarząd jest o czymkolwiek informowany? Ewentualnie czy jest możliwość uzyskania wyciągu z rachunku wspólnoty po potwierdzeniu prawa własności?

 

Pozdrawiam

Andrzej Ż. 

Odpowiedz
0 Lajków
aaaanzej
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 030 wyświetleń)

Re: Dostęp do konta wspólnoty

@aaaanzej Nie ma takiej możliwości Emotikon: Szczęśliwy Informacje o rachunku wspólnoty są objęte tajemnica bankową, która obejmuje wszystkich jej członków. Poszczególni członkowie wspólnoty nie mogą uzyskiwać informacji objętych wspomnianą tajemnicą w zakresie np. wpłat dokonywanych przez innych członków Wspólnoty.

W zakresie kwoty zgromadzonych środków na rachunku, wydatków- członek organizacji może zwrócić się z prośba o informację do Zarządu Wspólnoty.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 975 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy