02-11-2020 16:29
03-11-2020 04:15
Sądzę, że to kwestia tego, że komornik "ściąga" pieniądze a nie bank. Gdyby robił to bank to aktualizacja była by na bieżąco.
Skontaktuj się ze swoim komornikiem bo to on komunikuje się z bankiem w sprawie zajęcia egzekucyjnego.
03-11-2020 19:33 – ostatnio edytowany 05-11-2020 22:28 przez MartaK
@majako123Dane o zajęciu aktualizujemy na podstawie informacji, które otrzymujemy od organu egzekucyjnego.
Proszę skontaktuj się z naszym działem egzekucyjnym pod numerem 32 357 00 69.
Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 w soboty od 8:00 do 16:00
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |