02-11-2020 16:29
03-11-2020 04:15
Sądzę, że to kwestia tego, że komornik "ściąga" pieniądze a nie bank. Gdyby robił to bank to aktualizacja była by na bieżąco.
Skontaktuj się ze swoim komornikiem bo to on komunikuje się z bankiem w sprawie zajęcia egzekucyjnego.
03-11-2020
19:33
– ostatnio edytowany
05-11-2020
22:28
przez
MartaK
@majako123Dane o zajęciu aktualizujemy na podstawie informacji, które otrzymujemy od organu egzekucyjnego.
Proszę skontaktuj się z naszym działem egzekucyjnym pod numerem 32 357 00 69.
Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 w soboty od 8:00 do 16:00
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |