07-08-2024 07:36
08-08-2024 08:35
08-08-2024 10:28
09-08-2024 10:35
Przekazałam Twoją uwagę do odpowiedniego działu.
22-08-2024 15:41
05-09-2024 11:13
08-09-2024 10:23
Aktualnie prowadzimy testy tej funkcjonalności i jeśli wszystko będzie działać prawidłowo, to niedługo ponownie udostępnimy proces dla wszystkich klientów. Nie chcemy podawać konkretnej daty, żeby nie wprowadzić klientów w błąd (gdyby coś poszło nie tak), ale będzie to już niedługo. Prosimy o jeszcze trochę cierpliwości.
08-09-2024 17:05
"Ponownie" nie udostępnicie go wszystkim klientom ponieważ on nigdy nie był dostępny dla wszystkich klientów.
Po prostu pojawił się guzik w szczegółach karty kredytowej i od samego początku nie działa. Z punktu widzenia IT jest to niedorzeczne. Po co udostępniać coś, co nie działa?
Jestem na etapie kompletowania dokumentów do kredytu hipotecznego. Proszę o informacje:
1. Czy można zawnioskować o wycenę nieruchomości już na etapie składania dokumentów?
2. Jaki jest czas oczekiwania
... 14-10-2024Pamiętam do dzisiaj jak mnie hasło maskowane denerwowało. To był pierwszy bank (a nie miałem w życiu jednego) gdy pierwszy raz się z tym spotkałem. Hasło maskowane doprowadzało do irytacji. A dzisiaj
... 14-10-2024