07-08-2024 07:36
08-08-2024 08:35
08-08-2024 10:28
09-08-2024 10:35
Przekazałam Twoją uwagę do odpowiedniego działu.
22-08-2024 15:41
05-09-2024 11:13
08-09-2024 10:23
Aktualnie prowadzimy testy tej funkcjonalności i jeśli wszystko będzie działać prawidłowo, to niedługo ponownie udostępnimy proces dla wszystkich klientów. Nie chcemy podawać konkretnej daty, żeby nie wprowadzić klientów w błąd (gdyby coś poszło nie tak), ale będzie to już niedługo. Prosimy o jeszcze trochę cierpliwości.
08-09-2024 17:05
"Ponownie" nie udostępnicie go wszystkim klientom ponieważ on nigdy nie był dostępny dla wszystkich klientów.
Po prostu pojawił się guzik w szczegółach karty kredytowej i od samego początku nie działa. Z punktu widzenia IT jest to niedorzeczne. Po co udostępniać coś, co nie działa?
24-10-2024 10:09
Zaraz miną trzy miesiące od momentu pojawienia się opcji zwiększenia limitu KK. Trzy miesiące minęły, a funkcja nadal nie działa.
Nie mogę pojąć jak można wrzucić coś do apki i "zostawić" niedziałające na trzy miesiące. Jeżeli prowadzicie testy tej funkcji to powinna się ona wyświetlać wyłącznie testerom, a nie każdemu.
Witam,
Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.
Obecnie posiadam:
* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)
* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)
* zadłuże
... 21-12-2025Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |