18-06-2017 23:43
Dzień dobry
Używam karty VISA od dłuąszego czasu. Moja karta jest dość mocno zniszczona. Do tego stopnia że nie widać numeru karty.
Chyba mam starszy typ karty bo z tego co widziałem aktualne karty banku ING mają numery wytłoczone co zapobiega takiej sytuacji.
W związku z powyższym, czy mogę wymienić kartę za darmo na nowszy typ bez wady ścieralności ?
Co muszę zrobić ? Czy w trakcie wymiany będę pozbawiony karty ?
Pozdrawiam
19-06-2017 22:14
Kartę możesz bezpłatnie wymienić. Dyspozycję złożysz na naszej infolinii – 32/357 00 12 lub w oddziale banku.
Nową kartę wyślemy do 8 dni roboczych na Twój adres. Od momentu zamówienia nowej karty, stara będzie dezaktywowana.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
01-07-2017 21:18
W cale nie musi być dezaktywowana w momencie zamówienia. Przecież jest tak, że karta dezaktywuje się w momencie rejestracji (wykonania pierwszej płatności) nowej karty. Prawda? Ja nie dawno miałem przypadek, że moja karta przestała działać na skutek normalnego użytkowania. Kiedyś karty automatycznie były wymieniane co 3 lata, teraz są wymieniane co 5 lat. Jestem zawiedziony takim podejściem banku.
05-07-2017 08:23
@Mah Jest tak jak piszesz, jeżeli zmieniasz wizerunek swojej karty płatniczej. Jeżeli jest to reklamacja uszkodzonej karty, to kartę zamykamy i zamawiamy nową.
03-04-2018 21:06
04-04-2018 21:05
Nic się u nas nie zmieniło
Jeśli zamówisz kartę z nowym wizerunkiem, starą dezaktywujemy, jak tylko aktywujesz nową.
26-04-2018 14:13
Pozwolę sobie podzielić się moimi doświadczeniami z wymianą karty.
Po pierwsze - procedura zamknięcia aktualnej karty przed dostarczeniem nowej to jakieś wielkie NIEPOROZUMIENIE. Bank robi sobie "jaja" ze swoich klientów.
Opisze Wam moją historię.
W związku ze zużyciem się dotychczasowej karty płatniczej (nadmieniam, ze karty wydawane są nie jak kiedyś na 3 ale obecnie na 5 lat) zostałem poinformowany przez telefon o procedurze wymiany - czas dostarczenia nowej karty do 8 dni roboczych choć Pani w słuchawce mówi, że z reguły trwa to do 5 dni. Ok - zrozumiałem, zleciłem dyspozycje wyrobienia nowej karty. Po 7 dniach roboczych dzwonię ponownie na infolinie, przedstawiając problem - zostałem poinformowany, że karta została wysłana 5 dni temu i do jutra powinna być - oczywiście nie doszła. Ustaliłem, że karty wysyłane są zwykłym listem (nawet nie poleconym nie mówić już o priorytecie). Karta po 8 dniach roboczych oczywiście nie doszła. Dzwonie po raz kolejny, zostałem poinformowany, że mogę zlecić wyrobienie nowej - kolejnej już karty i będzie to trwać do 8 dni roboczych i że ta, która nie doszła a może dojdzie, zostanie oczywiście zamknięta..
Po wymianie "uprzejmości" i powiedzeniu tego co myślę, udało mi się skontaktować z jakimś managerem, który po raz kolejny poinformował mnie, że mogę zamówić nową kartę i poczekać 8 dni. Po kolejnej wymianie "uprzejmości" Pan manager zaproponował, że może zlecić kuriera, który dostarczy kartę. Nie mając wyjścia - zgodziłem się i zleciłem dyspozycję wyrobienia nowej karty. Na szczęście w ciągu 4 dni roboczych kurier DHL dostarczył kartę.
Ku przestrodze - zastanówcie się dwa razy zanim będziecie chcieli wymienić kartę w ING bo zapewne tak jak ja będziecie w optymistycznym wariancie 8 a pesymistycznym nawet ze 12 dni roboczych bez dostępu do możliwości wydawania swoich pieniędzy.
Jakość obsługi w ING oceniam na 1 w dziesięciostopniowej skali. Pisze to klient z 20 letnim stażem w tym banku. Nie nadążacie Państwo za oczekiwaniami rynku, Wasza jakość obsługi jest na miernym poziomie na tle konkurencji a procedury absolutnie nie dostosowane do potrzeb i oczekiwań klientów. Wasza oferta przechowywania depozytów jest zdecydowanie gorsza od konkurencji.
Po zaistniałej sytuacji podjąłem decyzję o zmianie banku - NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ NIC WSPÓLNEGO Z ING.
PS. W kilku konkurencyjnych bankach, w których pytałem jak wygląda procedura wymiany karty dowiedziałem się, że stara jest zamykana automatycznie dopiero po aktywacji nowej.
27-04-2018 15:36 | Edytowano: 27-04-2018 15:37
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja.
Kartę wysyłamy do 8 dni roboczych na adres do korespondencji. W ofercie mamy rozwiązania, które pozwalają korzystać z pieniędzy, gdy nie masz karty do konta:
-wpłaty i wypłaty z bankomatów i płatności za pomocą kodów BLIK,
-karta Mastercard w telefonie - pozwala na płatności zbliżeniowe za pomocą telefonu.
Dziękujemy za przekazane sugestie. Każda opinia jest dla nas ważna.
Wszystkie Twoje uwagi przekazaliśmy do zespołu, który odpowiada za jakość.
14-07-2019 14:52
Miesiąc temu próbowałem wymienić kartę firmową. Pani na infolinii na zimno- blokuję kartę do czasu otrzymania nowej. Na to sobie nie mogłem pozwolić, bo 8 dni roboczych to w realu 2 tyg. Usłyszałem, że jest jak jest i jak nie wyrażam zgody- to nie. Pani poradziła przelać środki na inny rachunek. I tak zrobiłem. Przeniosłem rachunek firmowy po 14 latach do innego banku. Przez cały czas współpracy byłem bardzo zadowolony z ING, ale taka forma obsługi nie jest dla mnie akceptowalna.
15-07-2019 14:55
Niestety tak, to wygląda W momencie reklamacji karty - zamykamy ją i zamawiamy nową. Wysyłamy nową kartę pocztą na adres do korespondencji w ciągu 8 dni roboczych.
Za dodatkową opłatą 50 zł możemy zamówić kartę przesyłką kurierską.
W czasie, gdy oczekujesz na kartę możesz korzystać z płatności BLIK lub płatności mobilnych, na przykład Mastercard w telefonie.
Szkoda, że ta sytuacja sprawiła, że przeniosłeś konto do innego banku
Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).
Kredyt wypła
... 17-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |