Odpowiedz

Weryfikacja tożsamości przy użyciu KK

Cześć

Chciałbym zwrócić uwagę na powiadomienia z aplikacji w których to otrzymuje błędne powiadomienie, otóż dokonując zakupów online i kolejno rezygnując z nich lub weryfikując w aplikacjach swoje konto po przez szybką płatność, następuje blokada środków i kolejno ich odblokowanie. Jednak jak i za pierwszym razem tak i za drugim otrzymuje informacje o obciążeniu w dodatku nie widzę później zdjęcia blokady / powrotów środków na koncie w historii transakcji na KK.

Błąd znany?
Czy to nie taki błąd, jak mi się wydaje. Uważam jednak, że tego typu „ruch” powinien być widoczny w historii.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (3 152 wyświetleń)

Re: Weryfikacja tożsamości przy użyciu KK

Faktycznie, jest tak, jak piszesz. Dziękuję za Twoją sugestię - przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 074 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy