Odpowiedz

Weryfikacja tożsamości przy użyciu KK

Cześć

Chciałbym zwrócić uwagę na powiadomienia z aplikacji w których to otrzymuje błędne powiadomienie, otóż dokonując zakupów online i kolejno rezygnując z nich lub weryfikując w aplikacjach swoje konto po przez szybką płatność, następuje blokada środków i kolejno ich odblokowanie. Jednak jak i za pierwszym razem tak i za drugim otrzymuje informacje o obciążeniu w dodatku nie widzę później zdjęcia blokady / powrotów środków na koncie w historii transakcji na KK.

Błąd znany?
Czy to nie taki błąd, jak mi się wydaje. Uważam jednak, że tego typu „ruch” powinien być widoczny w historii.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 907 wyświetleń)

Re: Weryfikacja tożsamości przy użyciu KK

Faktycznie, jest tak, jak piszesz. Dziękuję za Twoją sugestię - przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 829 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy