09-10-2019 17:16
09-10-2019 17:29
09-10-2019 17:33
Dzięki za informację zwrotną Jak będziesz miał pytania, to możesz do nas pisać na czacie w Moim ING. Jest to łatwy i szybki sposób na uzyskania odpowiedzi. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00.
Danymi logowania do archiwum są adres e-mail - login i jednorazowy kod autoryzacyjny wysyłany na numer telefonu do autoryzacji - hasło. W momencie wypełniania wniosku o zamknięcie systemu powinieneś d
... 31-05-2023Czyli rozumiem, że na konto nie dostanę całej wartości nominalnej obligacji, tylko będzie ona już pomniejszona o odprowadzony podatek?
30-05-2023Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing
... 30-05-2023