Odpowiedz

Wizerunek karty - błąd

Witam chcę zamówić sobie kartę z własnym wizerunkiem. Gdy już przejdę przez wszystkie rzeczy w aplikacji mobilnej banku, to wyskakuje mi błąd "Nie udało się zapisać wizerunku karty" i tak non-stop. Jest to jakiś błąd chwilowy czy jest jakieś rozwiązanie?
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 430 wyświetleń)

Re.: Wizerunek karty - błąd

Prawdopodobnie błąd czasowy, już działa. Wątek można zamknąć.
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 2 z 3 (4 427 wyświetleń)

Re: Re.: Wizerunek karty - błąd

Dzięki za informację zwrotną Emotikon: Szczęśliwy Jak będziesz miał pytania, to możesz do nas pisać na czacie w Moim ING. Jest to łatwy i szybki sposób na uzyskania odpowiedzi. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
312
61
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 426 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapytania kredytowe

Prosimy, zgłoś nam to przez czat w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści przyjmą odpowiednią dyspozycję i będziemy to wyjaśniać.

20-02-2024
Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

22/01/2024 złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny. Kilka dodatkowych dokumentów było wymaganych do dosłania. 08/02/2024 nastąpiła ostatnia aktualizacja statusu (w analizie). Jaki jest przybl...

20-02-2024
Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

22/02/2024 złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny. Kilka dodatkowych dokumentów było wymaganych do dosłania. 08/03/2024 nastąpiła ostatnia aktualizacja statusu (w analizie). Jaki jest przybl...

20-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy