Odpowiedz
Highlighted

Wizerunek karty - błąd

Witam chcę zamówić sobie kartę z własnym wizerunkiem. Gdy już przejdę przez wszystkie rzeczy w aplikacji mobilnej banku, to wyskakuje mi błąd "Nie udało się zapisać wizerunku karty" i tak non-stop. Jest to jakiś błąd chwilowy czy jest jakieś rozwiązanie?
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 1 z 3 (715 wyświetleń)

Re.: Wizerunek karty - błąd

Prawdopodobnie błąd czasowy, już działa. Wątek można zamknąć.
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 2 z 3 (712 wyświetleń)

Re: Re.: Wizerunek karty - błąd

Dzięki za informację zwrotną Emotikon: Szczęśliwy Jak będziesz miał pytania, to możesz do nas pisać na czacie w Moim ING. Jest to łatwy i szybki sposób na uzyskania odpowiedzi. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
70
15
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (711 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy