Odpowiedz

Wizerunek karty - błąd

Witam chcę zamówić sobie kartę z własnym wizerunkiem. Gdy już przejdę przez wszystkie rzeczy w aplikacji mobilnej banku, to wyskakuje mi błąd "Nie udało się zapisać wizerunku karty" i tak non-stop. Jest to jakiś błąd chwilowy czy jest jakieś rozwiązanie?
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 878 wyświetleń)

Re.: Wizerunek karty - błąd

Prawdopodobnie błąd czasowy, już działa. Wątek można zamknąć.
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 2 z 3 (4 875 wyświetleń)

Re: Re.: Wizerunek karty - błąd

Dzięki za informację zwrotną Emotikon: Szczęśliwy Jak będziesz miał pytania, to możesz do nas pisać na czacie w Moim ING. Jest to łatwy i szybki sposób na uzyskania odpowiedzi. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 874 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy