Odpowiedz

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Cześć. Dobrze, że zastrzegłaś swoją kartę. Dzięki temu już nikt nie posłuży się danymi karty. Proszę, zgłoś nam Twoją sprawę w oddziale, telefonicznie lub w Moim ING (na czacie lub w Wiadomościach). 
Postaramy się to wyjaśnić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 31 z 81 (10 062 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Cześć

trzy dni temu miałam podobna historie, z mojego konta znikneło 50 zł a następnie 500 zł..dokładnie płatność poszła na FACEBK ADS fbmeads IE, kobieta na infolinii powiedziała że doszło do skopiowania danych  mojej karty Visa... że próbowano ponownie pobrać kolejne 500 zł ale miałam limit transakcji internetowych i juz im sie nie udało. ..i ze płatnosc poszła na irlandzkiego fejsbooka ??? !!!!! nigdy nie kupowałam nic na fejsbooku ani nie mam też firmy by wykupywać jakieś subskrypcje reklamowe na tym portalu. Jacyś hakerzy wkradaja sie do systemów i podszywaja pod fejsbooka...coś dziwnego, szok !!!! nie czuje żeby moje pieniadze były bezpieczne. I jak widac po wpisach ciągle ten sam FACEBK ADS IE od dwóch lat robi te przekręty.

Odpowiedz
0 Lajków
Agli10
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-11-2019
Wiadomość 32 z 81 (9 772 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam

Wczoraj miałam identyczną sytuację tylko że mi zeszło z konta ponad 1300 zł

proszę o pomoc co powinnam zrobić poza zablokowaniem konta i zgłoszeniem na policję

Jak zgłosić problem facebbook??

Odpowiedz
0 Lajków
Aneta3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-11-2019
Wiadomość 33 z 81 (9 759 wyświetleń)

Re: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witaj,
przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeżeli miałaś nieuprawnione pobrania ze swojej karty, to powinnaś ją zastrzec w Moim ING przez Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo lub telefonicznie 32 357 00 12. Po zastrzeżeniu zamówisz nową kartę w Moim ING w Oferta ING - Karty i płatności telefonem - Karty do konta i przedpłacone, telefonicznie 32 357 00 12 (do 14 dni od zastrzeżenia) lub w oddziale. Kartę wyślemy listem zwykłym do 8 dni roboczych. 

Jeżeli był to przelew z konta, to powinnaś też zablokować swoją bankowość na naszej infolinii 32 357 00 69.

Czy dane z Twojego dowodu osobistego oraz numer telefonu do kodów sms, są bezpieczne?

Oprócz zgłoszenia na policji powinnaś też zgłosić sprawę w reklamacji. Możesz ją zgłosić w Moim ING na czacie, przez wiadomości w Moim ING, telefonicznie 32 357 00 62 lub w oddziale.

Myślę, że możesz sprawę zgłosić też Facebookowi. My będziemy analizować Twoją sytuację wspólnie z policją na podstawie reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 34 z 81 (9 721 wyświetleń)

Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Niestety z mojego konta parę dni temu pobrano dwukrotnie kwotę 80 zł tytułem FACEBK *VVS5NPSFW2. Data transakcji to 24-11-2019 /niedziela/ a data księgowania 26-11-2019 /wtorek/ - zwykle transakcje z niedzieli księgowane są w poniedziałek /trochę nietypowa sytuacja/

Złożyłam reklamację zarówno w banku jak i na FB, zastrzegłam również kartę, była to karta wirtualna z datą ważności 2024. Założenie takiej karty wymaga wniesienia opłaty, czy zastanie mi udostępniona nowa karta? Co z opłatą? Mam nadzieję, że odzyskam pieniądze, nie ukrywam że nadszarpnięto moje zaufanie co do bezpieczeństwa moich środków w banku.
Odpowiedz
0 Lajków
Ola1201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-11-2019
Wiadomość 35 z 81 (9 345 wyświetleń)

Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

W rejestrze zdarzeń na moim koncie takich operacji obciążeniowych nie ma, wszystkie inne są zapisywane.

Odpowiedz
0 Lajków
Ola1201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-11-2019
Wiadomość 36 z 81 (9 308 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Ola1201, księgowanie płatności może potrwać nawet do 8 dni roboczych. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że płatność wykonana w niedzielę, zaksięgowała się we wtorek Emotikon: Szczęśliwy Jeśli nie była to Twoja płatność, dobrze zrobiłaś zastrzegając kartę i zgłaszając nam reklamację. Możesz założyć nową kartę wirtualną, a po pobraniu opłaty reklamować ją - opisując całą sytuację. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie.

Niestety z przyczyn technicznych nie możemy od razu zaproponować Ci karty bez opłaty.

 

Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni, z pozytywnym dla Ciebie efektem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
576
123
19-03-2018
Wiadomość 37 z 81 (9 296 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Proszę równiż o odpowiedź dlaczego w rejestrze zdarzeń nie widoczne są te nieuprawnione pobrania - przelewy  na konto FB.tj Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE.

Odpowiedz
0 Lajków
Ola1201
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-11-2019
Wiadomość 38 z 81 (9 284 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

Witam wszystkich,

Chciałbym podzielić się problemem również z innego banku !!!. Jestem klientem Santandera i 28.11.2019 rownież na moim koncie zostały dokonane niezidentyfikowane operacje na rzecz Facebooka na łączną kwotę 1620 zł !!!. Oczywiście karta została zastrzeżona , zgłosiłem reklamację do Santandera oraz do Facebooka , czekam na rozwiązanie sprawy. Ktokolwiek ma podobny problem dajcie znać może wspólnie uda nam się rozwiązać ten problem, zgłosić gdzie sie da, czuję ze nasze dane osobowe nie są należycie chronione.
Pozdrawiam

wkurzony1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
02-12-2019
Wiadomość 39 z 81 (9 240 wyświetleń)

Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

[ Edytowane ]

@Ola1201 W rejestrze zdarzeń nie pojawiają się informacje o transakcjach kartą lub o próbie pobrania pieniędzy z konta za pomocą karty płatniczej. Udaną transakcję kartą znajdziesz w historii konta najpierw z dopiskiem blokada, a po zaksięgowaniu jej już bez tej informacji. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 40 z 81 (9 238 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Minęło 24 h od kad nie mogę wypłacić środków ani płacić kartą w sklepie jestem ciekawa jakby tak któremuś Panu z działu bezpieczeństwa zablokowano konto i zostawiono bez środków czy byli by zadowoleni

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy