14-10-2019 13:39
Cześć. Dobrze, że zastrzegłaś swoją kartę. Dzięki temu już nikt nie posłuży się danymi karty. Proszę, zgłoś nam Twoją sprawę w oddziale, telefonicznie lub w Moim ING (na czacie lub w Wiadomościach).
Postaramy się to wyjaśnić.
17-11-2019 19:04
Cześć
trzy dni temu miałam podobna historie, z mojego konta znikneło 50 zł a następnie 500 zł..dokładnie płatność poszła na FACEBK ADS fbmeads IE, kobieta na infolinii powiedziała że doszło do skopiowania danych mojej karty Visa... że próbowano ponownie pobrać kolejne 500 zł ale miałam limit transakcji internetowych i juz im sie nie udało. ..i ze płatnosc poszła na irlandzkiego fejsbooka ??? !!!!! nigdy nie kupowałam nic na fejsbooku ani nie mam też firmy by wykupywać jakieś subskrypcje reklamowe na tym portalu. Jacyś hakerzy wkradaja sie do systemów i podszywaja pod fejsbooka...coś dziwnego, szok !!!! nie czuje żeby moje pieniadze były bezpieczne. I jak widac po wpisach ciągle ten sam FACEBK ADS IE od dwóch lat robi te przekręty.
17-11-2019 23:24
Witam
Wczoraj miałam identyczną sytuację tylko że mi zeszło z konta ponad 1300 zł
proszę o pomoc co powinnam zrobić poza zablokowaniem konta i zgłoszeniem na policję
Jak zgłosić problem facebbook??
18-11-2019 10:44
Witaj,
przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Jeżeli miałaś nieuprawnione pobrania ze swojej karty, to powinnaś ją zastrzec w Moim ING przez Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo lub telefonicznie 32 357 00 12. Po zastrzeżeniu zamówisz nową kartę w Moim ING w Oferta ING - Karty i płatności telefonem - Karty do konta i przedpłacone, telefonicznie 32 357 00 12 (do 14 dni od zastrzeżenia) lub w oddziale. Kartę wyślemy listem zwykłym do 8 dni roboczych.
Jeżeli był to przelew z konta, to powinnaś też zablokować swoją bankowość na naszej infolinii 32 357 00 69.
Czy dane z Twojego dowodu osobistego oraz numer telefonu do kodów sms, są bezpieczne?
Oprócz zgłoszenia na policji powinnaś też zgłosić sprawę w reklamacji. Możesz ją zgłosić w Moim ING na czacie, przez wiadomości w Moim ING, telefonicznie 32 357 00 62 lub w oddziale.
Myślę, że możesz sprawę zgłosić też Facebookowi. My będziemy analizować Twoją sytuację wspólnie z policją na podstawie reklamacji.
29-11-2019 17:05
30-11-2019 13:11
W rejestrze zdarzeń na moim koncie takich operacji obciążeniowych nie ma, wszystkie inne są zapisywane.
30-11-2019 17:23
Ola1201, księgowanie płatności może potrwać nawet do 8 dni roboczych. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że płatność wykonana w niedzielę, zaksięgowała się we wtorek Jeśli nie była to Twoja płatność, dobrze zrobiłaś zastrzegając kartę i zgłaszając nam reklamację. Możesz założyć nową kartę wirtualną, a po pobraniu opłaty reklamować ją - opisując całą sytuację. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie.
Niestety z przyczyn technicznych nie możemy od razu zaproponować Ci karty bez opłaty.
Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni, z pozytywnym dla Ciebie efektem.
01-12-2019 12:21
Proszę równiż o odpowiedź dlaczego w rejestrze zdarzeń nie widoczne są te nieuprawnione pobrania - przelewy na konto FB.tj Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE.
02-12-2019 11:26
Witam wszystkich,
Chciałbym podzielić się problemem również z innego banku !!!. Jestem klientem Santandera i 28.11.2019 rownież na moim koncie zostały dokonane niezidentyfikowane operacje na rzecz Facebooka na łączną kwotę 1620 zł !!!. Oczywiście karta została zastrzeżona , zgłosiłem reklamację do Santandera oraz do Facebooka , czekam na rozwiązanie sprawy. Ktokolwiek ma podobny problem dajcie znać może wspólnie uda nam się rozwiązać ten problem, zgłosić gdzie sie da, czuję ze nasze dane osobowe nie są należycie chronione.
Pozdrawiam
02-12-2019 11:33 | Edytowano: 02-12-2019 11:35
@Ola1201 W rejestrze zdarzeń nie pojawiają się informacje o transakcjach kartą lub o próbie pobrania pieniędzy z konta za pomocą karty płatniczej. Udaną transakcję kartą znajdziesz w historii konta najpierw z dopiskiem blokada, a po zaksięgowaniu jej już bez tej informacji. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |