Odpowiedz

Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Posiadam dwie karty kredytowe. Po zakończeniu poprzedniego okresu rozliczeniowego od 07.12.2017 do 06.01.2018 wykonałam splaty kart ( jedna kwota dowolna, a druga kwota minimalna). Spłaty w dniu 8 i 9 stycznia. Do dnia dzisiejszego saldo kart( kwota całkowita do spłaty) oraz wymagane minimalne kwoty spłat nie uległy zmianie. Nadal są widoczne kwoty minimalne do społaty oraz nie zmniejszyło siezadłużenie całkowity. Sytuacja trwa juz drugi tydzień... Pieniądze wpłacone a zadłużenie nadal pozostaje niezmniejszone

Odpowiedz
0 Lajków
Aga24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-01-2018
Wiadomość 1 z 7 (8 918 wyświetleń)

Re.: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Zgłoś ten fakt przez sekcje "Wiadomości" w Moim ING

Z pewnością rozwiążą ten problem.

 

Po ostatnich pracach serwisowych występowały różnego rodzaju problemy w sekcji kart.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (8 884 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

@Aga24 W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy informację, że problem został rozwiązany. Proszę sprawdź swoją bankowość internetową. Jeśli nadal będą występowały jakieś niejasności, zgłoś to na naszej infolinii.
 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 7 (8 829 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Witam

 

Mam dokładnie ten sam problem co wyżej. Tzn. mam termin np do 31.01.2018 na spłate zadłuzenia Karty Kredytowej , spłacam w dniu 30.01 kwote minimalna. Mam informacje o zaksiegowaniu przeleu a kwota nadal nie znika i wisi termin do 31.01.2018. W takiej sytuacji nie wiem czy przelew w koncu jest uznany czy nie i czy nie pociaga to za soba kosztow dodatkowych. Oraz czy moge kozystac z wyzej wymienionej kwoty czy bedzie to traktowane jako niepelna wplata?  Ja splacilam w terminie.

Odpowiedz
0 Lajków
joasie6386
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
20-11-2017
Wiadomość 4 z 7 (8 603 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

joasie6386, jest to błąd po naszej stronie - po wykonaniu spłaty minimalnej nie aktualizuje się saldo i kwota spłaty karty kredytowej w Moim ING. Zgłosiliśmy to do działu technicznego. Mamy nadzieję, że szybko się uda przywrócić tę sytuację do stanu prawidłowego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (8 511 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Niestety nadal bez zmian? Ile to możne potrwać ? To mi niszczy cały plan spłaty KK.... nie fajnie.

Odpowiedz
0 Lajków
joasie6386
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
20-11-2017
Wiadomość 6 z 7 (8 376 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Nie mamy jeszcze dokładnej daty. Staramy się to zrobić jak najszybciej. Przepraszam Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (8 264 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy