Odpowiedz

Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Posiadam dwie karty kredytowe. Po zakończeniu poprzedniego okresu rozliczeniowego od 07.12.2017 do 06.01.2018 wykonałam splaty kart ( jedna kwota dowolna, a druga kwota minimalna). Spłaty w dniu 8 i 9 stycznia. Do dnia dzisiejszego saldo kart( kwota całkowita do spłaty) oraz wymagane minimalne kwoty spłat nie uległy zmianie. Nadal są widoczne kwoty minimalne do społaty oraz nie zmniejszyło siezadłużenie całkowity. Sytuacja trwa juz drugi tydzień... Pieniądze wpłacone a zadłużenie nadal pozostaje niezmniejszone

Odpowiedz
0 Lajków
Aga24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-01-2018
Wiadomość 1 z 7 (7 326 wyświetleń)

Re.: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Zgłoś ten fakt przez sekcje "Wiadomości" w Moim ING

Z pewnością rozwiążą ten problem.

 

Po ostatnich pracach serwisowych występowały różnego rodzaju problemy w sekcji kart.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (7 292 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

@Aga24 W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy informację, że problem został rozwiązany. Proszę sprawdź swoją bankowość internetową. Jeśli nadal będą występowały jakieś niejasności, zgłoś to na naszej infolinii.
 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 7 (7 237 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Witam

 

Mam dokładnie ten sam problem co wyżej. Tzn. mam termin np do 31.01.2018 na spłate zadłuzenia Karty Kredytowej , spłacam w dniu 30.01 kwote minimalna. Mam informacje o zaksiegowaniu przeleu a kwota nadal nie znika i wisi termin do 31.01.2018. W takiej sytuacji nie wiem czy przelew w koncu jest uznany czy nie i czy nie pociaga to za soba kosztow dodatkowych. Oraz czy moge kozystac z wyzej wymienionej kwoty czy bedzie to traktowane jako niepelna wplata?  Ja splacilam w terminie.

Odpowiedz
0 Lajków
joasie6386
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
20-11-2017
Wiadomość 4 z 7 (7 011 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

joasie6386, jest to błąd po naszej stronie - po wykonaniu spłaty minimalnej nie aktualizuje się saldo i kwota spłaty karty kredytowej w Moim ING. Zgłosiliśmy to do działu technicznego. Mamy nadzieję, że szybko się uda przywrócić tę sytuację do stanu prawidłowego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (6 919 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Niestety nadal bez zmian? Ile to możne potrwać ? To mi niszczy cały plan spłaty KK.... nie fajnie.

Odpowiedz
0 Lajków
joasie6386
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
20-11-2017
Wiadomość 6 z 7 (6 784 wyświetleń)

Re: Spłata zadłużenia karty nie spowodowała zmniejszenia zadłużenia (kwoty całkowitej do spłaty)

Nie mamy jeszcze dokładnej daty. Staramy się to zrobić jak najszybciej. Przepraszam Cię za utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
640
121
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (6 672 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.

13-09-2024
Wplatomat zabral pieniadze

Witam tam wpłatomat zabrał mi moje pieniądze a mam do zapłacenia bardzo pilne zobowiązania podatkowe proszę o natychmiastowe rozpatrzenie sprawy ze zwrotem pieniędzy w dniu dzisiejszym. Poniżej przesy...

13-09-2024
Re.: Bankomat zabrał wpłacane pieniądze/brak księgowania wpłaty na koncie

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.

13-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy