27-12-2017 23:49
Witam, posiadam dwa konta Direct i konto w walucie euro oraz karty do każdego konta przypisane. Zauważyłem że przy mojej karcie Direct jest opcja przypisania konta walutowego. Mam rozumieć że mogę przypisać swoje konto walutowe do tej karty wraz z tym zastrzeżyć swoja starą kartę Maestro Euro i normalnie użytkować z karty Direct w Polsce i za granicą bez jakiego kol wiek przewalutowania pieniędzy przez bank tak? Są jakieś haczyki w tym?
28-12-2017 09:08
Haczyków nie ma. Przewalutowanie nastąpi tylko w chwili gdy skończą Ci się środki na rachunku walutowym. Wówczas zostaną pobrane z konta Direct.
Jednak możesz szybko i wygodnie zasilić konto walutowe w Kantorze za pośrednictwem Moje ING, dobry kurs, szybko i wygodnie.
28-12-2017 11:04
Czyli mogę normalnie użytkować z oby dwóch kont jedną karta? Wypłacać z bankomatów w Polsce (zł) i za granicą (euro) bez problemu jedna karta?
28-12-2017 21:21
Karta Visa do konta w złotych ma funkcję wielowalutową, dlatego możesz z niej korzystać do różnych kont. Dzięki temu zrealizujesz transakcje bez przewalutowania i prowizji. Wystarczy, że:
- pieniądze w danej walucie będą dostępne na koncie walutowym,
- zapłacisz/ wypłacisz gotówkę w tej walucie.
Aby włączyć to kliknij w Moje ING swoją kartę Visa, a potem po prawej stronie pojawi się opcja podpięcia konta.
Warto pamiętać, że niektóre bankomaty oraz terminale płatnicze oferują możliwość wybrania opcji o nazwie Dynamic Currency Conversion. Pozwala ona na wykonanie transakcji w walucie kraju, w którym wydana jest karta, czyli np. w PLN. Dlatego też, jeśli chcesz zapłacić kartą bezpośrednio z konta walutowego należy tę opcję pominąć – w przeciwnym razie płatność rozliczona zostanie na koncie osobistym w PLN.
04-01-2018 23:43
Osobiście nie rezygnował bym z posiadanej karty Maestro, która posiadasz do konta w euro. Żaden mastercard ani visa nie zastąpią maestro w krajach zachodnich. Maestro jest tam preferowane do płatności terminalowych, gdzie Visa jak i Mastercard nie zawsze są akceptowane.
03-02-2018 22:44
04-02-2018 18:50
Trzeba zaznaczyć właściwą opcję na terminalu, nie napiszemy Ci dokładnie jaką, ponieważ każdy terminal ma inne ustawienia. Twoja mama musi o to dopytać podczas płacenia kartą.
04-02-2018 19:31
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |