Odpowiedz

Karta direct i euro

Witam, posiadam dwa konta Direct i konto w walucie euro oraz karty do każdego konta przypisane. Zauważyłem że przy mojej karcie Direct jest opcja przypisania konta walutowego. Mam rozumieć że mogę przypisać swoje konto walutowe do tej karty wraz z tym zastrzeżyć swoja starą kartę Maestro Euro i normalnie użytkować z karty Direct w Polsce i za granicą bez jakiego kol wiek przewalutowania pieniędzy przez bank tak? Są jakieś haczyki w tym?

Odpowiedz
0 Lajków
andluk90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-12-2017
Wiadomość 1 z 8 (9 225 wyświetleń)

Re.: Karta direct i euro

Haczyków nie ma. Przewalutowanie nastąpi tylko w chwili gdy skończą Ci się środki na rachunku walutowym. Wówczas zostaną pobrane z konta Direct.

Jednak możesz szybko i wygodnie zasilić konto walutowe w Kantorze za pośrednictwem Moje ING, dobry kurs, szybko i wygodnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 8 (9 206 wyświetleń)

Re.: Karta direct i euro

Czyli mogę normalnie użytkować z oby dwóch kont jedną karta? Wypłacać z bankomatów w Polsce (zł) i za granicą (euro) bez problemu jedna karta?

Odpowiedz
0 Lajków
andluk90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-12-2017
Wiadomość 3 z 8 (9 196 wyświetleń)

Re: Re.: Karta direct i euro

Karta Visa do konta w złotych ma funkcję wielowalutową, dlatego możesz z niej korzystać do różnych kont. Dzięki temu zrealizujesz transakcje bez przewalutowania i prowizji. Wystarczy, że:
- pieniądze w danej walucie będą dostępne na koncie walutowym,
- zapłacisz/ wypłacisz gotówkę w tej walucie. 
Aby włączyć to kliknij w Moje ING swoją kartę Visa, a potem po prawej stronie pojawi się opcja podpięcia konta.

 

Warto pamiętać, że niektóre bankomaty oraz terminale płatnicze oferują możliwość wybrania opcji o nazwie Dynamic Currency Conversion. Pozwala ona na wykonanie transakcji w walucie kraju, w którym wydana jest karta, czyli np. w PLN. Dlatego też, jeśli chcesz zapłacić kartą bezpośrednio z konta walutowego należy tę opcję pominąć – w przeciwnym razie płatność rozliczona zostanie na koncie osobistym w PLN.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 8 (9 150 wyświetleń)

Re: Re.: Karta direct i euro

Osobiście nie rezygnował bym z posiadanej karty Maestro, która posiadasz do konta w euro. Żaden mastercard ani visa nie zastąpią maestro w krajach zachodnich. Maestro jest tam preferowane do płatności terminalowych, gdzie Visa jak i Mastercard nie zawsze są akceptowane. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 8 (9 083 wyświetleń)

Re: Re.: Karta direct i euro

Proszę o podpowiedź jak w praktyce wygląda pomijanie opcji DCC.
Moja Mama jest w Hiszpanii i przy płaceniu raz z katy pobiera euro , a innym razem z konta Direct - złotówki.
Co należy zrobić, żeby płatności szły z konta walutowego?
Odpowiedz
0 Lajków
Ela1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
03-02-2018
Wiadomość 6 z 8 (8 583 wyświetleń)

Re: Re.: Karta direct i euro

Trzeba zaznaczyć właściwą opcję na terminalu, nie napiszemy Ci dokładnie jaką, ponieważ każdy terminal ma inne ustawienia. Twoja mama musi o to dopytać podczas płacenia kartą. 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 7 z 8 (8 475 wyświetleń)

Re: Re.: Karta direct i euro

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Ela1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
03-02-2018
Wiadomość 8 z 8 (8 467 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy