18-01-2018 13:46
Posiadam dwie karty kredytowe. Po zakończeniu poprzedniego okresu rozliczeniowego od 07.12.2017 do 06.01.2018 wykonałam splaty kart ( jedna kwota dowolna, a druga kwota minimalna). Spłaty w dniu 8 i 9 stycznia. Do dnia dzisiejszego saldo kart( kwota całkowita do spłaty) oraz wymagane minimalne kwoty spłat nie uległy zmianie. Nadal są widoczne kwoty minimalne do społaty oraz nie zmniejszyło siezadłużenie całkowity. Sytuacja trwa juz drugi tydzień... Pieniądze wpłacone a zadłużenie nadal pozostaje niezmniejszone
18-01-2018 21:19
Zgłoś ten fakt przez sekcje "Wiadomości" w Moim ING
Z pewnością rozwiążą ten problem.
Po ostatnich pracach serwisowych występowały różnego rodzaju problemy w sekcji kart.
19-01-2018 13:51
@Aga24 W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy informację, że problem został rozwiązany. Proszę sprawdź swoją bankowość internetową. Jeśli nadal będą występowały jakieś niejasności, zgłoś to na naszej infolinii.
01-02-2018 08:22
Witam
Mam dokładnie ten sam problem co wyżej. Tzn. mam termin np do 31.01.2018 na spłate zadłuzenia Karty Kredytowej , spłacam w dniu 30.01 kwote minimalna. Mam informacje o zaksiegowaniu przeleu a kwota nadal nie znika i wisi termin do 31.01.2018. W takiej sytuacji nie wiem czy przelew w koncu jest uznany czy nie i czy nie pociaga to za soba kosztow dodatkowych. Oraz czy moge kozystac z wyzej wymienionej kwoty czy bedzie to traktowane jako niepelna wplata? Ja splacilam w terminie.
02-02-2018 08:33
joasie6386, jest to błąd po naszej stronie - po wykonaniu spłaty minimalnej nie aktualizuje się saldo i kwota spłaty karty kredytowej w Moim ING. Zgłosiliśmy to do działu technicznego. Mamy nadzieję, że szybko się uda przywrócić tę sytuację do stanu prawidłowego.
05-02-2018 09:03
Niestety nadal bez zmian? Ile to możne potrwać ? To mi niszczy cały plan spłaty KK.... nie fajnie.
06-02-2018 09:13
Nie mamy jeszcze dokładnej daty. Staramy się to zrobić jak najszybciej. Przepraszam Cię za utrudnienia.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |