Odpowiedz

Spłata karty kredytowej - brak opcji

Chciałem spłacić kartę kredytową jak zwykle, tj. za pomocą aplikacji mobilnej, ale pojawia się komunikat, że nie posiadam kart do spłaty, co nie jest prawdą. Na stronie Banku również nie pojawia się opcja  spłaty.

Proszę o pomoc.

Dziękuję i pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
nofear
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2018
Wiadomość 1 z 7 (6 537 wyświetleń)

Re.: Spłata karty kredytowej - brak opcji

Potwierdzam. Jest chyba jakiś problem z systemem ING.

U mnie karta kredytowa (jeszcze) jest ale nie ma aktualnej historii transakcji z ostatniego okresu rozliczeniowego. Comiesięczne zestawienie transakcji do spłaty karty nie wygenerowało się jak dotychczas.

Chyba musimy uzbroić się w cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 2 z 7 (6 508 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

@nofear @mariuszD Rzeczywiście u części klientów był problem ze spłatą karty kredytowej w Moim ING i Moim ING Mobile. Teraz wszystko powinno już działać poprawnie. Przepraszam Was za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 3 z 7 (6 420 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

[ Edytowane ]

@ŁukaszW  Dzięki za informacje. Niestety, w moim przypadku nadal nie działa:

- brak historii transakcji za 2018,

- brak ostatniego zestawienia transakcji (dotychczas generowane w dniu 11-go każdego miesiąca).

Ostatnia transakcja związana z kartą kredytową pochodzi z dnia 03-12-2017 (zaksięgowana 04-12-2017).

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 4 z 7 (6 331 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

Pracujemy nad tym, żeby przywrócić pełną funkcjonalność u wszystkich. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 5 z 7 (6 233 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

W moim przypadku system wrócił do pełnej sprawności. Dzięki.

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 6 z 7 (6 172 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

mariuszD, cieszymy się, że już wszystko działa tak jak należy. Dziękujemy Ci za informację Emotikon: Mrugający



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1119
224
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (6 146 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy