Odpowiedz

Spłata karty kredytowej - brak opcji

Chciałem spłacić kartę kredytową jak zwykle, tj. za pomocą aplikacji mobilnej, ale pojawia się komunikat, że nie posiadam kart do spłaty, co nie jest prawdą. Na stronie Banku również nie pojawia się opcja  spłaty.

Proszę o pomoc.

Dziękuję i pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
nofear
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-01-2018
Wiadomość 1 z 7 (5 777 wyświetleń)

Re.: Spłata karty kredytowej - brak opcji

Potwierdzam. Jest chyba jakiś problem z systemem ING.

U mnie karta kredytowa (jeszcze) jest ale nie ma aktualnej historii transakcji z ostatniego okresu rozliczeniowego. Comiesięczne zestawienie transakcji do spłaty karty nie wygenerowało się jak dotychczas.

Chyba musimy uzbroić się w cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 2 z 7 (5 748 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

@nofear @mariuszD Rzeczywiście u części klientów był problem ze spłatą karty kredytowej w Moim ING i Moim ING Mobile. Teraz wszystko powinno już działać poprawnie. Przepraszam Was za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 7 (5 660 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

[ Edytowane ]

@ŁukaszW  Dzięki za informacje. Niestety, w moim przypadku nadal nie działa:

- brak historii transakcji za 2018,

- brak ostatniego zestawienia transakcji (dotychczas generowane w dniu 11-go każdego miesiąca).

Ostatnia transakcja związana z kartą kredytową pochodzi z dnia 03-12-2017 (zaksięgowana 04-12-2017).

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 4 z 7 (5 571 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

Pracujemy nad tym, żeby przywrócić pełną funkcjonalność u wszystkich. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 7 (5 473 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

W moim przypadku system wrócił do pełnej sprawności. Dzięki.

Odpowiedz
0 Lajków
mariuszD
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-01-2018
Wiadomość 6 z 7 (5 412 wyświetleń)

Re: Spłata karty kredytowej - brak opcji

mariuszD, cieszymy się, że już wszystko działa tak jak należy. Dziękujemy Ci za informację Emotikon: Mrugający

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (5 386 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy