Odpowiedz

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Droga KamilaC niestety ale podana przez Panią ilość dni minęła, a według ostatniej korespondencji ING nadal sobie nie radzi.

cytat z ING: "Szanowna Pani,
zareklamowaliśmy Pani transakcję u usługodawcy. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi w sprawie.
Dlatego też na chwilę obecną nie możemy uznać Pani reklamacji.
Mimo to, dalej prowadzimy działania aby odzyskać Pani pieniądze. Jak tylko uzyskamy odpowiedź od usługodawcy,skontaktujemy się z Panią najpóźniej do 23 stycznia 2018."

Dlatego ponawiam pytanie:

"Szanowna Pani

Nie rozumiem Pani informacji o problemie z realizacją tej reklamacji.

W wypadku zgłoszenia chargebacku, jeżeli sprzedawca nie odpowiada w wyznaczonym terminie lub odrzuca chargeback ale nie jest w stanie dostarczyć dokumentacji potwierdzającej bezzasadność zgłoszenia to proces reklamacji kończony jest wynikiem pozytywnym.

Czyli jeżeli nie ma odpowiedzi od Sprzedawcy, a termin minął to reklamacja jest automatycznie uznana. Więc na czym polega problem.

Jeżeli nie macie Państwo zamiaru zająć się tą reklamacją to proszę o jasną odpowiedź, proszę napisać jednoznacznie, że ING nie obsługuje/nie uznaje chargeback mimo, że jest wystawcą kart Visa.

Z poważaniem

Beata"

 

Odpowiedz
0 Lajków
Beataor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
29-11-2017
Wiadomość 1 z 3 (9 283 wyświetleń)

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Ciężko nam się odnieść do tego zgłoszenia przez forum. Tu możemy udzielić ogólnych informacji o których Kamila wspomniała wcześniej. Jeżeli wysłałaś wiadomość przez Moje ING odnośnie tej sytuacji to nasi specjaliści się do niej odniosą. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pozytywnie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (9 216 wyświetleń)

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Szczerze?, słabo...

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (9 164 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy