Droga KamilaC niestety ale podana przez Panią ilość dni minęła, a według ostatniej korespondencji ING nadal sobie nie radzi.
cytat z ING: "Szanowna Pani, zareklamowaliśmy Pani transakcję u usługodawcy. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi w sprawie. Dlatego też na chwilę obecną nie możemy uznać Pani reklamacji. Mimo to, dalej prowadzimy działania aby odzyskać Pani pieniądze. Jak
Czy istnieje możliwość przyspieszenia/złożenia poza wiadomością w Moje ING np. bezpośrednio w Visa, postępowania Chargeback w celu odzyskania środków za płatność kartą Visa w internecie za niezrealizowane zakupy ??
Z korespondencji poprzez wiadomości w Moje ING wynika że pracownicy ING nie ogarniają tematu i przeprowadzenie reklamacji zajmie im jeszcze wiele lat. Już przeszliśmy z terminami z ro