Odpowiedz
Highlighted

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Droga KamilaC niestety ale podana przez Panią ilość dni minęła, a według ostatniej korespondencji ING nadal sobie nie radzi.

cytat z ING: "Szanowna Pani,
zareklamowaliśmy Pani transakcję u usługodawcy. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi w sprawie.
Dlatego też na chwilę obecną nie możemy uznać Pani reklamacji.
Mimo to, dalej prowadzimy działania aby odzyskać Pani pieniądze. Jak tylko uzyskamy odpowiedź od usługodawcy,skontaktujemy się z Panią najpóźniej do 23 stycznia 2018."

Dlatego ponawiam pytanie:

"Szanowna Pani

Nie rozumiem Pani informacji o problemie z realizacją tej reklamacji.

W wypadku zgłoszenia chargebacku, jeżeli sprzedawca nie odpowiada w wyznaczonym terminie lub odrzuca chargeback ale nie jest w stanie dostarczyć dokumentacji potwierdzającej bezzasadność zgłoszenia to proces reklamacji kończony jest wynikiem pozytywnym.

Czyli jeżeli nie ma odpowiedzi od Sprzedawcy, a termin minął to reklamacja jest automatycznie uznana. Więc na czym polega problem.

Jeżeli nie macie Państwo zamiaru zająć się tą reklamacją to proszę o jasną odpowiedź, proszę napisać jednoznacznie, że ING nie obsługuje/nie uznaje chargeback mimo, że jest wystawcą kart Visa.

Z poważaniem

Beata"

 

Odpowiedz
0 Lajków
Beataor
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
2
29-11-2017
Wiadomość 1 z 3 (5 469 wyświetleń)
Highlighted

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Ciężko nam się odnieść do tego zgłoszenia przez forum. Tu możemy udzielić ogólnych informacji o których Kamila wspomniała wcześniej. Jeżeli wysłałaś wiadomość przez Moje ING odnośnie tej sytuacji to nasi specjaliści się do niej odniosą. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pozytywnie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
529
158
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (5 402 wyświetleń)
Highlighted

Re: Chargeback - mit czy "kit" w ING

Szczerze?, słabo...

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (5 350 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat zjadł 200 zł Wolbrom

Witam, proszę o szybką interwencję o numerze 020698/052020

31 maja 2020 roku o godzinie 21:20
W Piłsudskiego 1, 32-340 Wolbrom
Wpłatomat urządzenie o numerze RNETN308 zjadło 200 zl
Włożyłem kartę nacisnoł...

31-05-2020
oddzialne konto oszczednosciowe, rozdzielne konta w małżeństwie

witam, 

mam konto direct gdzie zona jest pelnomocnikiem, mamy tez konta oszczednosciowe oko i co pare msc zamieniamy sobie srodki na nowe miedzy soba , tworzac oko bonus, do tego tez sa pelnomocnictwa

...

31-05-2020
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy