Odpowiedz

Zasady rozliczania transkacji w Euro

Witam. Proszę o podanie dokładnych warunków rozliczania transakcji karta kredytową Visa. Niestety nigdzie nie moge tego znaleźć a kwoty potrącane z rachunku nie odpowiadają żadnym tabelom czy to średniego kursu NBP czy też kursu kupna sprzedaży ING, nie wspominając już o aplikacji Visa w której można doliczyć marżę banku . I drugie pytanie dlaczego zawsze transakcje w Euro rozliczane są po kursie, który jest w dniu księgowania a nie kursie z dnia transakcji, przecież jak coś kupuję to nie płacę za to parę dni później tylko w dniu transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek_kce
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 101 wyświetleń)

Re: Zasady rozliczania transkacji w Euro

Informację o sposobie przewalutowania podajemy w Ogólnych warunkach wydawania i użytkowania kart kredytowych rozdział 5.

Walutą rozliczeniową z Visą dla karty kredytowej jest EUR. Jeżeli zapłacisz lub wypłacisz za granicą kartą kredytową w innej walucie niż EUR, to przeliczymy transakcję na EUR po kursie obowiązującym w Visie w dniu rozliczenia transakcji.

 

Transakcję w EUR przeliczamy na PLN według kursu sprzedaży dewiz, który podajemy w naszej Tabeli bezgotówkowej obowiązującej na koniec dnia roboczego poprzedzającego dzień obciążenia rachunku karty.

 

Dzień roboczy jest dniem, w którym otrzymaliśmy z organizacji płatniczej Visa informację o obciążeniu transakcjami. Nie mamy wpływu na dzień, w którym otrzymamy informację o obciążeniu transakcjami z organizacji płatniczej.

 

Jeżeli Twoja transakcja nie była rozliczona według tych zasad, to zgłoś u nas reklamację przez Moje ING -> Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 006 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy