Odpowiedz

Zasady rozliczania transkacji w Euro

Witam. Proszę o podanie dokładnych warunków rozliczania transakcji karta kredytową Visa. Niestety nigdzie nie moge tego znaleźć a kwoty potrącane z rachunku nie odpowiadają żadnym tabelom czy to średniego kursu NBP czy też kursu kupna sprzedaży ING, nie wspominając już o aplikacji Visa w której można doliczyć marżę banku . I drugie pytanie dlaczego zawsze transakcje w Euro rozliczane są po kursie, który jest w dniu księgowania a nie kursie z dnia transakcji, przecież jak coś kupuję to nie płacę za to parę dni później tylko w dniu transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek_kce
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-05-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 371 wyświetleń)

Re: Zasady rozliczania transkacji w Euro

Informację o sposobie przewalutowania podajemy w Ogólnych warunkach wydawania i użytkowania kart kredytowych rozdział 5.

Walutą rozliczeniową z Visą dla karty kredytowej jest EUR. Jeżeli zapłacisz lub wypłacisz za granicą kartą kredytową w innej walucie niż EUR, to przeliczymy transakcję na EUR po kursie obowiązującym w Visie w dniu rozliczenia transakcji.

 

Transakcję w EUR przeliczamy na PLN według kursu sprzedaży dewiz, który podajemy w naszej Tabeli bezgotówkowej obowiązującej na koniec dnia roboczego poprzedzającego dzień obciążenia rachunku karty.

 

Dzień roboczy jest dniem, w którym otrzymaliśmy z organizacji płatniczej Visa informację o obciążeniu transakcjami. Nie mamy wpływu na dzień, w którym otrzymamy informację o obciążeniu transakcjami z organizacji płatniczej.

 

Jeżeli Twoja transakcja nie była rozliczona według tych zasad, to zgłoś u nas reklamację przez Moje ING -> Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 276 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy