02-01-2018 20:55
Droga KamilaC niestety ale podana przez Panią ilość dni minęła, a według ostatniej korespondencji ING nadal sobie nie radzi.
cytat z ING: "Szanowna Pani,
zareklamowaliśmy Pani transakcję u usługodawcy. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi w sprawie.
Dlatego też na chwilę obecną nie możemy uznać Pani reklamacji.
Mimo to, dalej prowadzimy działania aby odzyskać Pani pieniądze. Jak tylko uzyskamy odpowiedź od usługodawcy,skontaktujemy się z Panią najpóźniej do 23 stycznia 2018."
Dlatego ponawiam pytanie:
"Szanowna Pani
Nie rozumiem Pani informacji o problemie z realizacją tej reklamacji.
W wypadku zgłoszenia chargebacku, jeżeli sprzedawca nie odpowiada w wyznaczonym terminie lub odrzuca chargeback ale nie jest w stanie dostarczyć dokumentacji potwierdzającej bezzasadność zgłoszenia to proces reklamacji kończony jest wynikiem pozytywnym.
Czyli jeżeli nie ma odpowiedzi od Sprzedawcy, a termin minął to reklamacja jest automatycznie uznana. Więc na czym polega problem.
Jeżeli nie macie Państwo zamiaru zająć się tą reklamacją to proszę o jasną odpowiedź, proszę napisać jednoznacznie, że ING nie obsługuje/nie uznaje chargeback mimo, że jest wystawcą kart Visa.
Z poważaniem
Beata"
03-01-2018 21:04
Ciężko nam się odnieść do tego zgłoszenia przez forum. Tu możemy udzielić ogólnych informacji o których Kamila wspomniała wcześniej. Jeżeli wysłałaś wiadomość przez Moje ING odnośnie tej sytuacji to nasi specjaliści się do niej odniosą. Mam nadzieję, że Twoja sprawa zakończy się pozytywnie.
04-01-2018 18:45
Szczerze?, słabo...
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |