Odpowiedz

Płatność kartą

Jest problem z płatnościami kartą przez Internet. Nowy sposób uwierzytelnienia przez zalogowanie do konta bankowego to porażka. Nie ma potwierdzenia transakcji realizowanej np. przez dotpay i transakcja nie jest finalizowana. Problem od początku, po zmianach. Przyjęto reklamację i cisza. Dano sobie 3 tygodnie na realizację reklamacji. Nie mogę płacić kartą. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Kontaktowałem się z dotpay. Z ich strony wszystko OK.

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 1 z 6 (3 926 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Jeżeli złożyłeś już reklamację, proszę poczekaj na odpowiedź. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić tę sprawę. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (3 859 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Nie podoba mi się odpowiedź, ponieważ trwa to już ponad 3 tygodnie bez odpowiedzi. Ja nie mogę płacić kartami przez Internet. Jeden z największych banków w Polsce i z informatycznymi problemami nie może sobie poradzić. Pani w Reklamacji rekomendowała mi abym płacił przelewem. Spójrzcie w lustro 😁 Sytuacja jest nawet zabawna, poza Państwa kompromitacją.

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 3 z 6 (3 760 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Prześlemy wiadomość do działu reklamacji.
Czy kłopot pojawia się także w trakcie generowania płatności z poziomu aplikacji mobilnej?

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (3 724 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

011038/102020. Ta reklamacja jest z 13.10.2020, ale pierwsze moje zgłoszenie było 01.10.2020, kiedy to próbowałem płacić kartą, nieskutecznie. Udawano, że przyjęto zgłoszenie. Co więcej poinformowano mnie, że wracają do starego sposobu bo rzeczywiście jest problem. Za kilka dni sobie myślę, że albo sytuacja jest uzdrowiona, albo działa stary sposób uwierzytelnienia. No i co, jest zaimplementowany nowy i oczywiście nie działa. 
Nie używam płatności przez aplikację mobilną, wszystko odbywa się w ramach zakupów w sklepach eCommerce m.in. Decathlon, Brubeck, za pośrednictwem dotPay, używając przeglądarki na laptopie.

Proszę przynajmniej napisać w jakiej fazie jest rozwiązywanie problemów.

 

Dziękuję,

PJ

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 5 z 6 (3 658 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

@ PeterApple Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa, ale tutaj niestety nie mamy wglądu w Twoje dane i nie możemy sprawdzić szczegółów. 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (3 642 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy