Odpowiedz

Płatność kartą

Jest problem z płatnościami kartą przez Internet. Nowy sposób uwierzytelnienia przez zalogowanie do konta bankowego to porażka. Nie ma potwierdzenia transakcji realizowanej np. przez dotpay i transakcja nie jest finalizowana. Problem od początku, po zmianach. Przyjęto reklamację i cisza. Dano sobie 3 tygodnie na realizację reklamacji. Nie mogę płacić kartą. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Kontaktowałem się z dotpay. Z ich strony wszystko OK.

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 1 z 6 (4 706 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Jeżeli złożyłeś już reklamację, proszę poczekaj na odpowiedź. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić tę sprawę. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (4 639 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Nie podoba mi się odpowiedź, ponieważ trwa to już ponad 3 tygodnie bez odpowiedzi. Ja nie mogę płacić kartami przez Internet. Jeden z największych banków w Polsce i z informatycznymi problemami nie może sobie poradzić. Pani w Reklamacji rekomendowała mi abym płacił przelewem. Spójrzcie w lustro 😁 Sytuacja jest nawet zabawna, poza Państwa kompromitacją.

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 3 z 6 (4 540 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Prześlemy wiadomość do działu reklamacji.
Czy kłopot pojawia się także w trakcie generowania płatności z poziomu aplikacji mobilnej?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (4 504 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

011038/102020. Ta reklamacja jest z 13.10.2020, ale pierwsze moje zgłoszenie było 01.10.2020, kiedy to próbowałem płacić kartą, nieskutecznie. Udawano, że przyjęto zgłoszenie. Co więcej poinformowano mnie, że wracają do starego sposobu bo rzeczywiście jest problem. Za kilka dni sobie myślę, że albo sytuacja jest uzdrowiona, albo działa stary sposób uwierzytelnienia. No i co, jest zaimplementowany nowy i oczywiście nie działa. 
Nie używam płatności przez aplikację mobilną, wszystko odbywa się w ramach zakupów w sklepach eCommerce m.in. Decathlon, Brubeck, za pośrednictwem dotPay, używając przeglądarki na laptopie.

Proszę przynajmniej napisać w jakiej fazie jest rozwiązywanie problemów.

 

Dziękuję,

PJ

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 5 z 6 (4 438 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

@ PeterApple Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa, ale tutaj niestety nie mamy wglądu w Twoje dane i nie możemy sprawdzić szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (4 422 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy