Odpowiedz
Witam, mam problem. Odrzuca mi każdą transakcje w sklepie, pomimo tego że mam środki na koncie oraz podaje poprawny PIN. Co zrobić w takim przypadku? Nie mogę zmienić pinu przez aplikacje, ponieważ zmieniłam wizerunek karty i dostałam nową, więc muszę ją aktywować.
Odpowiedz
0 Lajków
billie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 782 wyświetleń)

Re: Karta

Jeśli odrzuciliśmy już kilka transakcji, karta może być zablokowana 😕 Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • przez czat w Moim ING - znajdziesz go w dolnej części ekranu po zalogowaniu lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Sprawdzimy Twoją kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 730 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Płatność pożyczki

W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie.  Abyśmy mogli to spraw

...

15-03-2025
Ugoda dla Frankowiczów

Czy bank może żądać do podpisania ugody frankowej , zaświadczenia o dochodach ? Co w sytuacji gdy kredyt jest prawidłowo spłacany ale obecnie nie pracuję ?

14-03-2025
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Szczegóły dotyczące klasyfikacji poszczególnych dochodów reguluje Ustawa o Pomocy Społecznej i w przypadku wątpliwości z tym związanych prosimy wspierać się właśnie tą ustawą.
Każdorazowo w przypadku w...

14-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy