Odpowiedz
Witam, mam problem. Odrzuca mi każdą transakcje w sklepie, pomimo tego że mam środki na koncie oraz podaje poprawny PIN. Co zrobić w takim przypadku? Nie mogę zmienić pinu przez aplikacje, ponieważ zmieniłam wizerunek karty i dostałam nową, więc muszę ją aktywować.
Odpowiedz
0 Lajków
billie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 559 wyświetleń)

Re: Karta

Jeśli odrzuciliśmy już kilka transakcji, karta może być zablokowana 😕 Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • przez czat w Moim ING - znajdziesz go w dolnej części ekranu po zalogowaniu lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Sprawdzimy Twoją kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
582
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 507 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wczoraj przez moment pojawił się stary wygląd aplikacji… myślałem że w końcu doczekalismy się dobrej zmiany i powrotu do większej przejrzystości, mniejszej ilości reklam i generalnie mniejszej ilości ...

14-09-2024
Kredyt hipoteczny działka rolna z dariwizny

Witam, potrzebujemy pomocy, otrzymałam w 2021 ziemię 1.1 ha 2 działki. Jedna z nich podzieliłam na działki z których jedna ma wielkość 0,3ha i na tą działkę otrzymałam warunki zabudowy oraz pozwolenie...

14-09-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Jedyne co nam pozostało to truć dupe, zajmować infolinię i pisać posty 🤷🏻‍♂️

14-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy