Witam, mam problem. Odrzuca mi każdą transakcje w sklepie, pomimo tego że mam środki na koncie oraz podaje poprawny PIN. Co zrobić w takim przypadku? Nie mogę zmienić pinu przez aplikacje, ponieważ zmieniłam wizerunek karty i dostałam nową, więc muszę ją aktywować.
Jeśli odrzuciliśmy już kilka transakcji, karta może być zablokowana 😕 Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie:
przez czat w Moim ING - znajdziesz go w dolnej części ekranu po zalogowaniu lub
telefonicznie +48 32 357 00 12.
Sprawdzimy Twoją kartę.
----------------- Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie. Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Wczoraj przez moment pojawił się stary wygląd aplikacji… myślałem że w końcu doczekalismy się dobrej zmiany i powrotu do większej przejrzystości, mniejszej ilości reklam i generalnie mniejszej ilości ...
Witam, potrzebujemy pomocy, otrzymałam w 2021 ziemię 1.1 ha 2 działki. Jedna z nich podzieliłam na działki z których jedna ma wielkość 0,3ha i na tą działkę otrzymałam warunki zabudowy oraz pozwolenie...