Odpowiedz
Witam, mam problem. Odrzuca mi każdą transakcje w sklepie, pomimo tego że mam środki na koncie oraz podaje poprawny PIN. Co zrobić w takim przypadku? Nie mogę zmienić pinu przez aplikacje, ponieważ zmieniłam wizerunek karty i dostałam nową, więc muszę ją aktywować.
Odpowiedz
0 Lajków
billie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 043 wyświetleń)

Re: Karta

Jeśli odrzuciliśmy już kilka transakcji, karta może być zablokowana 😕 Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • przez czat w Moim ING - znajdziesz go w dolnej części ekranu po zalogowaniu lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Sprawdzimy Twoją kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
598
128
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 991 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Bankomaty/ wpłatomaty

Oni nie muszą wiedzieć. Ich bankomatami zajmuje się osobna firma.

14-07-2025
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne

Bardzo dziękuje za odpowiedź. Niestety oprocentowanie stałe bylo niższe i z odpowiedzi wynika ze nie będę mógł skrócić okresu kredytowania w aplikacji ING bo rata bedzie wyzsza. Czy jest zatem jakaś m...

14-07-2025
Re: Bankomaty/ wpłatomaty

No *** Sherlock. Tu chodzi o to ze w odziale nie wiedzieli ze maja 2 z***....e banko/wplatomaty naraz. 

14-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy