Odpowiedz
Highlighted
Witam, mam problem. Odrzuca mi każdą transakcje w sklepie, pomimo tego że mam środki na koncie oraz podaje poprawny PIN. Co zrobić w takim przypadku? Nie mogę zmienić pinu przez aplikacje, ponieważ zmieniłam wizerunek karty i dostałam nową, więc muszę ją aktywować.
Odpowiedz
0 Lajków
billie
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
11-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (207 wyświetleń)
Highlighted

Re: Karta

Jeśli odrzuciliśmy już kilka transakcji, karta może być zablokowana 😕 Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • przez czat w Moim ING - znajdziesz go w dolnej części ekranu po zalogowaniu lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Sprawdzimy Twoją kartę.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
238
63
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (155 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Drugi kredyt hipoteczny

@kowalik_mariusz Jeżeli potrzebujesz pieniędzy na remont nieruchomości to możesz skorzystać z pożyczki hipotecznej, której zabezpieczeniem jest nieruchomość, lub pożyczki gotówkowej. Minimalna kwota p

...

22-10-2020
Re.: Giełda - stosunek dochodu do straty - jak rozlicza to za dany rok Dział Maklerski Ing?

Dziękuję za odpowiedź.

 

UWAGA - potrzebuje 100% pewności w tej kwestii, bo mam akurat analogiczną sytuacje na rachunku - musze mieć pewność, że moja logika jest prawidłowa.

 

Ogólny mechanizm jest mi zna

...

22-10-2020
Re: Re.: Spłata całkowita pożyczki

@emifaf1085 Jeżeli w okresie od 11 września 2019 r. spłaciłeś pożyczkę przed terminem i za jej udzielenie została pobrana prowizja to prowizję zwrócimy proporcjonalnie do rzeczywistego okresu spłaty.

...

22-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy