Odpowiedz
Witam, mam problem. Odrzuca mi każdą transakcje w sklepie, pomimo tego że mam środki na koncie oraz podaje poprawny PIN. Co zrobić w takim przypadku? Nie mogę zmienić pinu przez aplikacje, ponieważ zmieniłam wizerunek karty i dostałam nową, więc muszę ją aktywować.
Odpowiedz
0 Lajków
billie
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 293 wyświetleń)

Re: Karta

Jeśli odrzuciliśmy już kilka transakcji, karta może być zablokowana 😕 Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • przez czat w Moim ING - znajdziesz go w dolnej części ekranu po zalogowaniu lub
  • telefonicznie +48 32 357 00 12.

Sprawdzimy Twoją kartę.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 241 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

U mnie zmiana nastąpiła 15 lub 16.04, jeszcze miałam info od doradcy, że nie potrzeba dodatkowych dokumentów bo jest komplet. Niestety w dniu, w którym według tabeli miałam dostać decyzję, przyszła in...

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Widzę, że w procesie standardowym, dzisiaj są wydawane decyzje ostateczne dla 18.04. Wydaje mi się, że u nas zmiana nastąpiła albo 19 albo 22, więc liczę na to, że lada moment będzie po sprawie. Nasz ...

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ja kupuje z rynku wtórnego, mam umowę przedwstępną i rezerwacyjną do jutra. Wniosek o kredyt tylko złożony w ING bo doradca mówił „co złego może sie wydarzyć”, płakać się chce.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy