Odpowiedz

Płatność kartą

Jest problem z płatnościami kartą przez Internet. Nowy sposób uwierzytelnienia przez zalogowanie do konta bankowego to porażka. Nie ma potwierdzenia transakcji realizowanej np. przez dotpay i transakcja nie jest finalizowana. Problem od początku, po zmianach. Przyjęto reklamację i cisza. Dano sobie 3 tygodnie na realizację reklamacji. Nie mogę płacić kartą. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Kontaktowałem się z dotpay. Z ich strony wszystko OK.

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 1 z 6 (4 720 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Jeżeli złożyłeś już reklamację, proszę poczekaj na odpowiedź. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić tę sprawę. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (4 653 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Nie podoba mi się odpowiedź, ponieważ trwa to już ponad 3 tygodnie bez odpowiedzi. Ja nie mogę płacić kartami przez Internet. Jeden z największych banków w Polsce i z informatycznymi problemami nie może sobie poradzić. Pani w Reklamacji rekomendowała mi abym płacił przelewem. Spójrzcie w lustro 😁 Sytuacja jest nawet zabawna, poza Państwa kompromitacją.

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 3 z 6 (4 554 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Prześlemy wiadomość do działu reklamacji.
Czy kłopot pojawia się także w trakcie generowania płatności z poziomu aplikacji mobilnej?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (4 518 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

011038/102020. Ta reklamacja jest z 13.10.2020, ale pierwsze moje zgłoszenie było 01.10.2020, kiedy to próbowałem płacić kartą, nieskutecznie. Udawano, że przyjęto zgłoszenie. Co więcej poinformowano mnie, że wracają do starego sposobu bo rzeczywiście jest problem. Za kilka dni sobie myślę, że albo sytuacja jest uzdrowiona, albo działa stary sposób uwierzytelnienia. No i co, jest zaimplementowany nowy i oczywiście nie działa. 
Nie używam płatności przez aplikację mobilną, wszystko odbywa się w ramach zakupów w sklepach eCommerce m.in. Decathlon, Brubeck, za pośrednictwem dotPay, używając przeglądarki na laptopie.

Proszę przynajmniej napisać w jakiej fazie jest rozwiązywanie problemów.

 

Dziękuję,

PJ

Odpowiedz
0 Lajków
PeterApple
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-10-2020
Wiadomość 5 z 6 (4 452 wyświetleń)

Re: Płatność kartą

@ PeterApple Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa, ale tutaj niestety nie mamy wglądu w Twoje dane i nie możemy sprawdzić szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (4 436 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Witam serdecznie,

 

w weekend nie było wglądu w zakładkę dotyczącą pożyczek.

Był komunikat "coś poszło nie tak".

 

Podobno zmienił się sposób rozliczenia nadpłaty pożyczki. Dotychczas nadpłata skutkowała a

...

28-11-2024
Re.: Zdjęcia na stonie logowania

Dziękujemy za Twoją opinię Emotikon: Szczęśliwy 

28-11-2024
Zdjęcia na stonie logowania

Nigdy nie byłem fanem tych wszystkich zdjęć na pół ekranu na stronie logowania, ale aktualne zdjęcie jest wyjątkowo irytujące.

Pani z dziubkiem i mega wyłupiastymi oczami z naświetloną twarzą jak na ja

...

28-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy