19-10-2020 22:49
Jest problem z płatnościami kartą przez Internet. Nowy sposób uwierzytelnienia przez zalogowanie do konta bankowego to porażka. Nie ma potwierdzenia transakcji realizowanej np. przez dotpay i transakcja nie jest finalizowana. Problem od początku, po zmianach. Przyjęto reklamację i cisza. Dano sobie 3 tygodnie na realizację reklamacji. Nie mogę płacić kartą. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Kontaktowałem się z dotpay. Z ich strony wszystko OK.
20-10-2020 22:55
Niestety, tutaj nie sprawdzimy szczegółów Jeżeli złożyłeś już reklamację, proszę poczekaj na odpowiedź. Mam nadzieję, że uda się szybko wyjaśnić tę sprawę.
23-10-2020 19:06
Nie podoba mi się odpowiedź, ponieważ trwa to już ponad 3 tygodnie bez odpowiedzi. Ja nie mogę płacić kartami przez Internet. Jeden z największych banków w Polsce i z informatycznymi problemami nie może sobie poradzić. Pani w Reklamacji rekomendowała mi abym płacił przelewem. Spójrzcie w lustro 😁 Sytuacja jest nawet zabawna, poza Państwa kompromitacją.
24-10-2020 15:20
Prosimy, podaj nam numer Twojego zgłoszenia. Prześlemy wiadomość do działu reklamacji.
Czy kłopot pojawia się także w trakcie generowania płatności z poziomu aplikacji mobilnej?
26-10-2020 15:43
011038/102020. Ta reklamacja jest z 13.10.2020, ale pierwsze moje zgłoszenie było 01.10.2020, kiedy to próbowałem płacić kartą, nieskutecznie. Udawano, że przyjęto zgłoszenie. Co więcej poinformowano mnie, że wracają do starego sposobu bo rzeczywiście jest problem. Za kilka dni sobie myślę, że albo sytuacja jest uzdrowiona, albo działa stary sposób uwierzytelnienia. No i co, jest zaimplementowany nowy i oczywiście nie działa.
Nie używam płatności przez aplikację mobilną, wszystko odbywa się w ramach zakupów w sklepach eCommerce m.in. Decathlon, Brubeck, za pośrednictwem dotPay, używając przeglądarki na laptopie.
Proszę przynajmniej napisać w jakiej fazie jest rozwiązywanie problemów.
Dziękuję,
PJ
26-10-2020 17:37
@ PeterApple Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa, ale tutaj niestety nie mamy wglądu w Twoje dane i nie możemy sprawdzić szczegółów.
Witam serdecznie,
w weekend nie było wglądu w zakładkę dotyczącą pożyczek.
Był komunikat "coś poszło nie tak".
Podobno zmienił się sposób rozliczenia nadpłaty pożyczki. Dotychczas nadpłata skutkowała a
... 28-11-2024Nigdy nie byłem fanem tych wszystkich zdjęć na pół ekranu na stronie logowania, ale aktualne zdjęcie jest wyjątkowo irytujące.
Pani z dziubkiem i mega wyłupiastymi oczami z naświetloną twarzą jak na ja
... 28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |