18-11-2019 11:22
18-11-2019 13:51
Dzień dobry, nie wiem, jaka jest przyczyna zablokowania Twojej karty, dlatego trudno mi pomóc. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Napisz proszę:
- czy sam zablokowałeś czasowo kartę ze względu na jej zgubienie?
- miałeś 3 błędne próby podania PINu?
- blokada dotyczy podejrzenia nieuprawnionych prób płatności?
- czy korzystasz z karty do konta czy kredytowej?
Możesz też napisać do nas na czacie w Moim ING (na dole aplikacji lub bankowości). Wtedy będziemy mogli sprawdzić Twoją sytuację.
10-02-2021 21:58
11-02-2021 20:33
Jeśli chcesz odblokować swoją kartę, kliknij w Moim ING w swoją kartę i wybierz link "Odblokuj kartę”.
Możesz ją odblokować do 30 dni od dnia zablokowania. Później automatycznie zamkniemy kartę.
Jeśli nie widzisz tej opcji w szczegółach karty, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 12. Pracujemy całą dobę.
Odblokujemy Twoją kartę telefonicznie.
25-07-2022 21:34
Jako właściciel konta mogłem zablokować czasowo kartę pełnomocnika ale jako właściciel nie mogę jej już odblokować (bankowość internetowa na komputerze). Chore.
26-07-2022 21:51
Kartę mogłeś zablokować ze względów bezpieczeństwa. Opcja ta jest dostępna, by zabezpieczyć kartę szybko i wygodnie, gdy karta się zgubi. Natomiast kartę odblokuje tylko osoba, na którą jest ona wydana.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |